۱۰ طرح عمرانی و خدماتی در قشم به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،در ششمین روز از هفته دولت با حضور استاندار هرمزگان ۱۰ طرح عمرانی و خدماتی به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها با اعتبار ۲۳۳ میلیارد تومان در شهرستان قشم ساخته شده اند.

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: طرح سایت ۱۴۸ هکتاری پرورش میگو در منطقه درکو با سرمایه گذاری هشت میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومانی بخش خصوصی از طرح‌هایی است که صبح امروز به بهره برداری رسید.

محسن یکتاپور افزود: با افتتاح این طرح برای ۲۰ نفر شغل ایجاد شد.

روکش آسفالت گرم محور‌های مواصلاتی قشم به طول ۲۳ کیلومتر با اعتبار ۶ میلیارد تومان و بهسازی معابر ۲۰ روستا با هزینه ۲۵ میلیارد تومان از دیگر طرحی بود که صبح امروزبه بهره برداری رسید.

امروز همچنین عملیات اجرایی ساخت دامپروری صنعتی در روستای باسیعدو قشم آغاز شد.

این طرح با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و با هدف پرورش هفت هزار راس بز داشتی در ۶۰ هزار متر مربع تا پایان امسال ساخته وبرای ۵۰ نفر استغالزایی می‌شود.

استاندار هرمزگان در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: تا پایان هفته دولت ۴۰ طرح با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در شهرستان قشم به بهره برداری می‌رسد.
فریدون همتی گفت: به مناسبت برگزاری کنگره هزارو ۵۰۰ شهید سرافراز هرمزگان تا پایان امسال هزارو ۵۰۰ طرح در استان بهره برداری می‌شود.

او افزود: بخش از این طرح‌ها در هفته دولت، بخشی دیگر در دهه فجر و تعدادی نیز پایان سال با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسند.

استاندار هرمزگان گفت: توجه به رونق تولید و اقتصاد در هرمزگان از اهداف اجرای این هزارو ۵۰۰ طرح است.

انتهای پیام/ر

 

افتتاح پنج طرح در قشم

برچسب ها: هفنه ذولت ، شیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.