نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، تکمیل پروژه‌های راهسازی را عاملی مهم در کاهش تصادفات و خسارات جانی دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هدایت اله خادمی روز پنجشنبه در بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور از سد کارون ۳، گفت: در مسیر ایذه-اهواز، طی سال ۹۴ حدود ۲۰۰ کشته و زخمی به ثبت رسید، این در حالی است که امسال این تلفات به ۷۰ نفر کاهش یافته است.

او، اجرا و تکمیل پروژه‌های راهسازی را عاملی مهم در کاهش تصادفات و خسارات جانی دانست و تصریح کرد: اقدامات وزای راه و شهرسازی و شرکت زیر ساخت برای اجرای مسیر چهارخطه اهواز- ایذه قابل تقدیر است.

خادمی همچنین از دولت برای اجرای پروژه‌های اساسی در منطقه طی ۳ سال و نیم گذشته تشکر و تصریح کرد: لازم است از پشتیبانی‌های سازمان برنامه و بودجه برای به سرانجام رسیدن و اجرایی شدن این چروژه‌ها که از جمله آن انتقال طرح آبرسانی به ایذه، بیمارستان این شرهستان و نیز همین پروژه راه سازی است قدردانی شود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی وجود منابع مالی در کشور را محدود عنوان کرد و بیان داشت: با وجود تقاضا‌های زیاد برای جذب اعتبارات، اما دولت حمایت‌های ویژه‌ای از استان خوزستان دارد.

طرح چهار خطه کردن محور اهواز - ایذه سال‌ها قبل آغاز شده و همچنان کار ساخت آن در چند نقطه ادامه دارد، اما روند تکمیل این طرح که از طرح‌های مهم راهسازی کشور است با کندی پیش می‌رود.

انتهای پیام/گ

کاهش حوادث رانندگی در محور‌های خوزستان

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.