فرمانده انتظامی استان کرمان به کشاورزان، مغازه داران و تاجران پسته گفت:لازم است برای جابجایی محصول پسته با پاسگاه یا کلانتری محل خود هماهنگ کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نقش آفرینی و همکاری مستمر مردم با پلیس در بحث پیشگیری و کاهش جرائم موثر وضروری است.

او افزود: تمهیدات و اقدامات خوبی به همت مجموعه انتظامی استان باهمکاری سایر سازمان‌ها و دستگاه قضایی برای پیشگیری از سرقت محصول پسته کشاورزان اندیشیده شده و در حال انجام است.

او اظهار داشت:اولین اقدامی که در سطح استان انجام شده است آموزش و جلب مشارکت باغداران و گماردن نگهبان برای حفظ و حراست از محصول پسته است وهمچنین شناسایی کارگران فصلی که برای برداشت محصول پسته کمک می‌کنند.

سردار ناظری در ادامه بیان داشت:دومین اقدام در مرحله برداشت محصول است که از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و با توجه به گستردگی باغات پسته، پلیس با اعزام واحد‌های گشت محسوس و نامحسوس در نقاط مختلف در کنار باغداران  خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد:در مرحله ضبط و فرآوری پسته با مشارکت خوبی که صورت گرفته ضمن ایمن سازی انبار‌ها و نصب دوربین‌های نظارت تصویری و سیستم‌های هشدار دهنده از موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی نیز استفاده خواهد شد.

سردار عبدالرضا ناظری به کشاورزان، مغازه داران و تاجران پسته توصیه کرد:لازم است برای جابجایی محصول پسته با پاسگاه یا کلانتری محل خود هماهنگ وحتما به توصیه ها، آموزش‌ها و هشدار‌های همکاران بنده توجه کنند.
انتهای پیام/ی

اعزام واحد‌های گشت محسوس و نامحسوس  در باغات پسته کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار