برگزاری همایش مواجهه صحیح با آسیب‌های ناشی از باز‌ی‌های رایانه‌ای غیرمجاز با حضور نمایندگان مربوطه

به تازگی در همایشی مربوط به مواجهه صحیح با آسیب‌های ناشی از بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز، با حضور نمایندگان قوه قضائیه و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها، در این رابطه صحبت شد.

برگزاری همایش مواجهه صحیح با آسیب‌های ناشی از باز‌ی‌های رایانه‌ای غیرمجاز با حضور نمایندگان مربوطهبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش یک روزه مواجهه صحیح با آسیب‌های ناشی از بازیهای رایانه ای غیرمجاز با حضور نمایندگان قوه قضائیه و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها، به میزبانی بنیادملی بازیهای رایانه ای در تهران برگزار شد.

مراسم افتتاحیه همایش مواجهه صحیح با آسیب های ناشی از بازی های رایانه ای غیرمجاز با حضور مسئولین پیشگیری از جرم قوه قضائیه و نمایندگان ستاد مبارزه با بازیهای غیرمجاز رایانه ای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها به میزبانی بنیادملی بازیهای رایانه ای در تهران شروع شد.

همایش مذکور با اهدافی نظیر «شناخت کلی بازی‌های رایانه‌ای و آسیب‌های ناشی از بازی‌های غیرمجاز»، «همسان‌سازی احکام صادره برای متخلفین حوزه توزیع بازی‌های غیرمجاز در کشور»، «تعامل بیش از پیش مراجع فرهنگی و قضایی در راستای پاکسازی محیط جامعه از محصولات غیرمجاز که از مصادیق جنگ نرم هستند» و «تبعیت از هشدارها و رهنمودهای رهبری در مقابله با جنگ نرم» در حال برگزاری است.

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در این همایش یک روزه کارگاههای آموزشی آسیب های ناشی از بازی های رایانه ای غیر مجاز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار