رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان گفت: شاید علت توقف اجرای پروژه سایت موزه میدان امام (ره) نرسیدن بودجه از سوی اداره کل راه و شهرسازی باشد که به محض دریافت اعتبار کار مجدد آغاز می‌شود.

بودجه، عامل توقف اجرای سایت موزه میدان امام همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از همدان، سید مسعود عسگریان، رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان در خصوص علت توقف اجرای پروژه سایت موزه پیاده‌راه میدان امام (ره)، اظهار کرد: بودجه این پروژه از محل اعتبارات استانی و اعتبارات درآمد شهرداری است.

او با بیان اینکه اعتبارات استانی این پروژه از سوی اداره کل راه و شهرسازی تأمین خواهد شد، گفت: ادارات نیز بر اساس تخصیص تأمین اعتبار می‌کنند.

رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان بیان کرد: هزینه صرف شده در این پروژه تا کنون از محل اعتبار مربوط به شهرداری و از محل درآمد‌های شهرداری بوده است.

او با تأکید بر اینکه اعتبار مربوط به راه و شهرسازی تاکنون محقق نشده است افزود: علیرغم اینکه قرارداد نیز منعقد شده، اما تا کنون تخصیصی از اداره کل راه و شهرسازی در این خصوص نیامده است.

عسگریان با بیان اینکه پیمانکار نیز تا پول نگیرد کار نمی‌کند تصریح کرد: البته پیمانکار پروژه پیمانکار شهرداری است و مشغول بوده است.

او گفت: شاید علت توقف اجرای پروژه نرسیدن بودجه از سوی راه و شهرسازی باشد که به محض تزریق اعتبار کار مجدد شروع می‌شود.

او با تأکید بر اینکه نگرانی ما از به تعویق افتادن رمان بهره‌برداری از این پروژه است یادآور شد: در صورت با تأخیر آمدن اعتبار، پیمانکار با تأخیر کار می‌کند و قطعا زمان بهره‌برداری نیز به تعویق می‌افتد.

منبع: فارس

انتهای پیام/د

سایت موزه میدان امام (ره) متوقف شده است

برچسب ها: شورای شهر ، سایت موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.