استاندار لرستان با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای مناطق گردشگری و اقامتگاه به‌شکل بومی و مدرن در این استان ایجاد شود گفت: وضعیت اقامتی در لرستان مناسب نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سیدموسی خادمی استاندار لرستان با بیان اینکه گردشگری به‌طور یقین اولویت‌دارترین و مهم‌ترین محور توسعه استان لرستان در آینده خواهد بود اظهار داشت: با توجه به اینکه این استان ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد راهی جز اینکه گردشگری را به‌عنوان یکی از محور‌های اصلی انتخاب کند ندارد.

وی افزود: ایجاد اقامتگاه‌های مناسب یکی از مهم‌تری اِلمان‌های توسعه گردشگری است و یکی از دلایلی که در لرستان تاکنون نتوانسته‌ایم از ظرفیت بزرگ گردشگری استفاده کنیم این است که وضعیت اقامتی در این استان مناسب نیست.

استاندار لرستان عنوان کرد: مردم علاوه بر مسئولان دولتی نیز باید با سرمایه‌گذاری در توسعه شهر و این استان وارد کار شوند و هم‌چنین آنان و مسئولان باید تلاش کنند زیرساخت‌های لازم برای مناطق گردشگری و اقامتگاه به شکل بومی و مدرن ایجاد شود تا به توسعه گردشگری لرستان کمک کنند.

وی بیان کرد: در استان لرستان خوش‌بختانه درطرح های کلیدی که تعریف شده تعدادی از طرح های گردشگری و اقامتی را به‌عنوان اولویت تعریف کردیم که امروز بسیار خوشحال هستیم با تلاش یک سرمایه‌گذار بومی یک کار رها شده را که مشکلات جدی داشت پیگیری کردند و سرمایه خود را در این حوزه هزینه کردند.

خادمی با بیان اینکه باعث افتخار است کسی که سرمایه‌اش را می‌تواند در حوزه‌های مختلف هزینه کند، ولی آن را در ایجاد چیز‌های ماندگار هزینه کند، گفت: وقتی که کاری می‌خواهد انجام شود باید همه مسئولان پای کار باشند.

هتل شاپورخواست در زمینی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع در منطقه مخملکوه با زیربنای ۷ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

انتهای پیام/م

زیرساخت‌های لازم برای مناطق گردشگری در لرستان ایجاد شود

برچسب ها: استاندار ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.