سرپرست تیم شهرداری اورمیه گفت:تمرینات تیم شهرداری ارومیه از ۹ شهریور آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه در جمع خبرنگاران گفت:با بودجه مناسبی که برای باشگاه شهرداری ارومیه اختصاص یافته تیم در حد نام شهر عاشقان والیبال روانه رقابت‌های لیگ برتر خواهد شد.

قهرمان بیرامی اضافه کرد: مدیرعامل باشگاه علیرغم مسئولیت سنگینی که در لیگ‌ملت‌های والیبال عهده دار بود از بستن تیمی قدرتمند که در حد و آوازه شهر عاشقان والیبال باشد غافل نشد و خوشبختانه تیم امسال تیمی خواهد بود که جوابگوی انتظار هواداران والیبال دوست باشد.

او زمان شروع تمرینات این تیم را ساعت ۱۷ روز شنبه ۹ شهریورماه اعلام کرد و افزود: به غیر از بازیکنان ملی پوش که در اردوی تیم‌ملی هستند مابقی نفرات در جلسه اول تمرین حضور خواهند داشت و بازیکنان ملی پوش تیم از اواسط مهرماه به تمرینات اضافه خواهند شد.

سرپرست تیم شهرداری ارومیه همچنین گفت: با توجه به اینکه مصطفی کارخانه سرمربی تیم اخیرا مورد عمل جراحی قرار گرفته، در جلسات اول سر تمرین شاگردانش حضور نخواهد داشت و در هفته پیش رو تمرینات زیر نظر آقای تندروان کمک مربی تیم شروع می‌شود.

بیرامی گفت: امسال در نظر داریم در اکثر پست‌ها از بازیکنان نوجوان و جوان و آینده دار ارومیه‌ای برای پشتوانه سازی تیم شهرداری ارومیه استفاده کنیم.

او اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته تیم شهرداری نتایج در خور نام و شان ارومیه نگرفته است، امیدواریم با حمایت‌های همیشگی هواداران فهیم و عاشقان والیبال بتوانیم نتایج بهتری را کسب کرده و دل آن‌ها را شاد کنیم.

بیرامی در خاتمه گفت: به عنوان پیشکسوت والیبال و سرپرست تیم والیبال شهرداری برخود واجب می‌دانم در راستای حمایت‌های همه جانبه و بی دریغ اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار ورزش دوست ارومیه تقدیر و تشکر نمایم.
 
انتهای پیام/م
 

آغاز تمرینات تیم شهرداری ارومیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.