معاون اجرایی فوریت های پزشکی استان اصفهان از تکمیل و آماده سازی پنج پَد فرود بالگرد در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محسن افتخاری معاون اجرایی فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: این پَدها با هدف ایجاد نقاط ایمن برای فرود بالگرد اورژانس هوایی در سراسر استان و انتقال مصدومان حوادث به بیمارستان هدف گذاری و جانمایی شده است.

محسن افتخاری از تکمیل و آماده سازی پنج پَد فرود بالگرد در استان خبر داد و افزود: این پَدها در بیمارستان‌های الزهرا (س) اصفهان و ۹ دی خمینی شهر، حسن آباد، شهر کهرویه شهرضا و بزرگراه نطنز به بهره برداری رسیده است.

او از آغاز عملیات زیرسازی و آماده سازی ۱۰ پَد فرود بالگرد دیگر استان خبر داد و گفت: این پَدها در شهر‌های میمه، هرند، پادنای سمیرم، رامشه شهرضا، فریدون شهر، خوانسار، اردستان، نجف آباد و لنجان در حال ساخت است.

معاون اجرایی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: از ابتدای امسال، بالگرد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی استان ۱۴ بار به پرواز درآمد و ۳۳ مصدوم شامل ۱۸ زن و ۱۵ مرد را به بیمارستان منتقل کرده است.

وی ادامه داد: در این مدت بیشترین ماموریت امداد هوایی در شهرستان‌های چادگان، شاهین شهر و میمه، اردستان و خوانسار بوده است.

انتهای پیام/م

 

جانمایی ۴۰ نقطه در استان اصفهان برای ساخت پَدهای بالگرد

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.