دولتمردان برای آسایش و رفاه مردم بیشتر تلاش کنند

خطیب جمعه یاسوج گفت: از دولتمردان انتظار می‌رود برای آسایش و رفاه مردم و خدمت به آنها بیشتر تلاش کنند زیرا این مردم شایسته خدمات بیشتری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج با اشار به هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این دو شهید بزرگوار افرادی تلاشگر، مخلص و خدمت‌گذار بودند و به‌خاطر همین ویژگی‌ها در اذهان ملت ایران ماندگار شدند.

او شهیدان رجایی و باهنر را بهترین الگو برای دولتمردان دانست و افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است تا دولتمردان عملکرد و میزان عمل به وظایف خود را سنجش و ارزیابی کنند و انتظار می‌رود برای آسایش و رفاه مردم و خدمت به آنها بیشتر تلاش کنند زیرا این مردم شایسته خدمات بیشتری هستند.

امام جمعه یاسوج با تسلیت در پیش بودن ماه محرم گفت: ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر و بهترین فرصت برای عمل به فرایض امر به معروف و نهی از منکر است و هدف اصلی قیام امام حسین(ع) هم همین بود.

حسینی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با دولتمردان مطالب مهم و راهگشایی را ایراد فرمودند و بر دو نکته اقتصاد و فرهنگ تأکید داشتند و بنا به فرموده ایشان فرهنگ از اقتصاد مهم‌تر است

او برخورداری از تجهیزات نظامی در کنار پدافند را دو عامل مهم برای خنثی کردن تهاجمات دشمنان عنوان و بیان کرد: جوانان ایرانی با تلاش و ابتکار خود موفق به ساخت تجهیزات نظامی پیشرفته شده‌اند و پهپاد آمریکا را هم با همین تجهیزات بومی و ساخت داخل سرنگون کردند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به حمله و تجاوز نظامی اخیر رژیم غاصب صهیونیستی به سوریه و لبنان، گفت: علت این حمله شکست خوردن نقشه‌ها و برنامه‌های شوم آمریکا و اسرائیل در منطقه خاورمیانه بوده است.

حسینی عنوان کرد: پس از اعلام سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان مبنی بر حمله نظامی به رژیم صهیونیستی هم‌اکنون ترس و وحشت و سرگردانی در بین دولتمردان این رژیم افزایش یافته است.

او افزود: رژیم صهیونیستی در باتلاق محور مقاومت به سختی گرفتار شده و عمر آن رو به پایان است و رهبر معظم انقلاب نیز نابودی رژیم صهیونیستی را تا ۲۵ سال آینده پیش‌بینی کرده است.

 

انتهای پیام/ط

تلاش بیشتر دولتمردان برای آسایش مردم

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.