خودکفایی در طراحی و تولید اکثر تسلیحات/قدرت نظامی ایران متکی به ظرفیت‌های بومی استفرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه (س) گفت:در طراحی و تولید انواع تسلیحات خودکفا شده ایم و پوشش دفاعی مستحکمی در کشور ایجاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سرهنگ شمس علی اسدی،فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر مقدس قم با اشاره به سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء (ص) افزود: در شرایط کنونی جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری، از آمادگی و توان رزمی بسیار بالایی در حوزه‌های گوناگون برخوردار است.

او قدرت نظامی ایران را متکی به توان و ظرفیت‌های بومی دانست و گفت: مردم غیور ایران اسلامی همواره با نثار جان و مال خودشان، پرچم عزت و کرامت نظام مقدس جمهوری اسلامی را برافراشته نگه داشته اند و دشمنان در برابر این عزم و اراده هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان قم اظهار داشت: امروز توانسته ایم با تکیه بر توانمندی‌های علمی و فنی جوانان کشورمان، همه محدودیت‌ها و کاستی‌ها در حوزه‌های نظامی را کنار زده و در طراحی و تولید اکثر تسلیحات به خودکفایی دست یابیم و با به کارگیری انبوهی از آنها، پوشش دفاعی مستحکمی در کشور ایجاد کنیم.

فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) گفت: امروز قدرت نظامی ایران اسلامی، دشمنان را از حمله نظامی منصرف کرده و ماشین جنگی آنها را در فاصله ۲۰۰ مایلی تنگه هرمز متوقف کرده است

وی کوچکترین تحرک‌ها و تعرض‌های احتمالی دشمنان را تحت رصد گسترده و یکپارچه سامانه‌های پیشرفته زمین پایه و هواپایه جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: پیشرفت‌های پدافند هوایی در کشورمان خارج از تصور بوده و امروز پهپاد‌های ایران اسلامی قابلیت حمل انواع سلاح‌ها و انجام انواع ماموریت‌ها را دارد.

انتهای پیام/ش

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم در هشتم شهریور ۱۳۹۸

برچسب ها: اقتدار نظامی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار