برای اولین بار ثبت نام دانشجویان نو ورود دانشگاه بیرجند در سال تحصیلی جدید به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، خزیمه نژاد ، مسئول ستاد ثبت نام و استقبال دانشجویان نو ورود دانشگاه بیرجند گفت: با هدف اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، استقرار دولت الکترونیک و صرفه جویی در وقت و هزینه‌های اضافی امسال در سال تحصیلی جدید، ثبت نام دانشجویان نو ورود به صورت اینترنتی و غیر حضوری خواهد بود.

او با بیان اینکه در سال‌های گذشته طبق زمان بندی اعلام شده از سوی دانشگاه، دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی به صورت حضوری مراجعه و ثبت نام می‌کردند، افزود: با استقرار سامانه جامع دانشگاه و با فراهم شدن زیرساخت لازم ثبت نام دانشجویان در مرحله اول به صورت اینترنتی خواهد بود.

خزیمه نژاد با بیان اینکه پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش، این اطلاعات از سوی مدیریت امور فناوری دانشگاه در سامانه جامع دانشگاه بارگذاری خواهد شد، گفت: قبول شدگان باید مطابق با اطلاعیه، راهنما و برنامه زمان بندی که در سایت دانشگاه بیرجند اعلام می‌شود، مدارک هویتی و تحصیلی خود را در بخش کاربری سامانه جامع پویا به آدرس Puya.birjand.ac.ir بارگذاری کنند.

مسئول ستاد ثبت نام و استقبال دانشجویان نو ورود دانشگاه بیرجند افزود: در مرحله بعد و پس از قطعی شدن ثبت نام در همان شروع نیمسال تحصیلی جدید و همزمان با تحصیل دانشجو، طبق برنامه زمان بندی که مجدد اعلام خواهد شد برای تحویل مدارک تحصیلی که در مرحله اینترنتی بارگذاری شده است، اقدام خواهند کرد.

او از برگزاری برنامه‌های آموزشی، تفریحی و فرهنگی و آشنایی دانشجویان نو ورود با بخش‌های مختلف دانشگاه و برگزاری تور بیرجند گردی برای این دانشجویان هم خبرداد.

انتهای پیام/ک

اینترنتی شدن ثبت نام دانشجویان نوورود در دانشگاه بیرجند

برچسب ها: دانشگاه ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.