رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: برخی از افراد به علت اینکه توپ‌های بی کیفیت روی دستشان مانده است جوسازی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ درباره بازی پرسپولیس و تراکتور اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی این ۲ تیم در تبریز خوب بود و با نظم برگزار شد. به طور حتم گیت‌ها درست می‌شود و این ساختاری بوده که ۴۰ سال انجام نشده است و بعد از ۳ ماه و در ۲ بازی می‌خواهیم این موضوع حل شود. شاید ۶ - ۷ ماه همین اتفاقات برای گیت‌های ورزشگاه‌ها رخ بدهد.


بیشتر بخوانید: تراکتور یک - پرسپولیس صفر/ اولین شکست قهرمان در تبریز


بهاروند بیان کرد: توپ‌هایی که خریداری کردیم استاندارد و شرکت تولید کننده توپ هم معروف است. توضیحاتی هم از این شرکت خواستیم که پاسخ آن را به مدیران و مربیان می‌دهیم. آن‌هایی که کیفیت پایین توپ‌ها را مطرح می‌کنند به خاطر این موضوع است که توپ‌های قدیمی حدود ۳۰ - ۴۰ هزار از جنس بی کیفیتش در بازار است و این توپ‌ها روی دستشان مانده است و علیه این توپ جوسازی می‌کنند. البته مربیان و بازیکنان حق دارند که ایراد می‌گیرند و بررسی می‌کنیم.

پرونده استراماچونی را به کمیته انضباطی دادیم 

او درباره اینکه استراماچونی سرمربی استقلال قبل و بعد از بازی در نشست خبری حضور نیافت، گفت: سازمان لیگ برحسب قانون در صورتی که سرمربی در نشست خبری حاضر نشود جرایمی در نظر می‌گیرد و بعد پرونده مربیان متخلف به کمیته انضباطی می‌رود. مربیانی که در نشست خبری شرکت نکنند کمیته انضباطی درباره آن‌ها تصمیم می‌گیرد. ضمن اینکه در آئین نامه مسابقات ما این موضوع پیش بینی شده است که هر سرمربی که در نشست خبری نیامد مبالغ جرایم در نوبت‌های اول و دوم غیبتش در نشست خبری برایش در نظر گرفتیم و بعد پرونده اش به کمیته انضباطی می‌رود.

بهاروند درباره اینکه پرپسولیسی‌ها به جایگاه شان در بازی مقابل تراکتور اعتراض داشتند، گفت:جایگاه اختصاص یافته به پرسپولیس زیاد هم بود، اما هواداران پرسپولیس کمتر به ورزشگاه یادگار امام تبریز آمده بودند. پرسپولیسی‌ها می‌توانستند جایگاهی که در نظر گرفته بودند را تکمیل کنند که این کار را نکردند.


بیشتر بخوانید: کالدرون: من از سانتر‌های بلند خوشم نمی‌آید


تاخیر در برگزاری مراسم برترین‌ها ارتباطی به بدهی به هتل نداشت

رئیس سازمان لیگ درباره مراسم برترین‌های فوتبال گفت: مراسم بهترین‌ها برگزار شد، اما از اینکه این مراسم دیر انجام شد رضایت ندارم. یک ریال به هتل محل برگزاری مراسم برترین‌ها بدهکار نبودیم و بحث تاخیر در برگزاری مراسم برترین‌ها ارتباطی به بدهی به هتل نداشت. اگر ما به هتل بدهکار بودیم بعد از ساعت ۱۷ نمی‌توانستیم بدهی ۱۰۰ میلیونی به هتل را بدهیم و این موضوع بدهی شایعه بوده است.

پرونده راکدی درباره شرکت‌های تبلیغات محیطی نداریم

رئیس سازمان لیگ درباره برآورد مالی این سازمان در سال ۹۷ گفت: ما برای مدیران و باشگاه‌ها شفاف سازی و به صورت کتبی به باشگاه‌ها اعلام کردیم. شما شک نکنید که بهترین سال فوتبالی ما سال ۹۷ بوده است. شرکت‌هایی که چندین سال حق فوتبال را می‌خوردند امسال نتوانستند این کار را کنند. ما هیچ پرونده راکدی در زمینه شرکت‌های تبلیغات محیطی نداریم و همه در دستگاه قضایی پیگیری می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار