مهاجم شیلیایی تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس پس از گفتگو با سولشر تصمیم به جدایی از این تیم گرفت.

سرمربی منچستر یونایتد سانچز را مجبور به ترک اولدترافورد کردبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، الکسیس سانچز مهاجم شیلیایی فصل گذشته منچستر یونایتد با قراردادی قرضی تا پایان فصل به اینتر میلان پیوست تا دوباره با لوکاکو هم تیمی شود. علاوه بر آن بتواند فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد.

پیوستن سانچز به اینتر در حالی انجام شد که سولشر از تمایلش برای حفظ این بازیکن خبر داده بود، اما در نهایت مهاجم سابق آرسنال تصمیم گرفت این تیم را ترک کند. اکنون چند روز پس از این انتقال، نشریه دیلی استار از دلیل سانچز برای ترک اولدترافورد پرده برداشت.


بیشتر بخوانید:

چند تیم ایتالیایی خواهان به خدمت گرفتن مهاجم شیاطین سرخ شدند

بازیکنانی که احتمال دارد از شیاطین سرخ جدا شوند + عکس


پیش از آن که سانچز تصمیم قطعی خود مبنی بر جدایی از منچستر یونایتد را بگیرد، سولشر به او اعلام کرده بود که تنها در لیگ اروپا و جام حذفی به او فرصت بازی کردن خواهد داد و به همین دلیل سانچز تصمیم گرفت به تیم آنتونیو کونته برود که با کنار گذاشتن مائورو ایکاردی از برنامه‌های اینتر در فصل جدید، به یک مهاجم نیاز داشت.

البته می‌توان در این زمینه به سولشر حق داد، زیرا پس از ۱۸ ماه مصدومیت و عملکرد ضعیف سانچز در اولدترافورد، سرمربی منچستر یونایتد گزینه‌های بهتری مانند آنتونی مارسیال و مارکوس راشفورد را برای خط حمله شیاطین سرخ داشت. حتی پس از راشفورد و مارسیال، بازیکنان کم سن و سالی مانند میسون گرین وود و آنخل گومز هم به سانچز ترجیح داده می‌شدند.


بیشتر بخوانید:

بهترین بازیکن دور اول کوپا آمریکا از دید هواسکورد

دی بروینه در صدر بیشترین دستمزد دریافتی لیگ برتر جزیره


سانچز فصل گذشته ۳۲ بار برای منچستر یونایتد در دیدار‌های لیگ برتر به میدان رفت و تنها ۳ گل به ثمر رساند. این آمار نشان می‌دهد که مهاجم ۳۰ ساله برای قرار گرفتن در ترکیب شیاطین سرخ به اندازه کافی خوب نبوده است.

از طرف دیگر این انتقال برای شیاطین سرخ فایده چندانی نداشت و با وجود اینکه سانچز به اینتر میلان پیوسته، باشگاه انگلیسی همچنان متعهد به پرداخت بیش از ۵۰ درصد دستمزد هفتگی ۵۰۵ هزار پوندی سانچز است.


بیشتر بخوانید:

وضعیت مبهم سانچز در منچستریونایتد

تلاش اینتر میلان برای فروش ایکاردی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار