فرماندار ایلام گفت: طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه ایام محرم و بازگشایی مدارس در ایلام اجرا و بر روند عرضه لوازم‌التحریر، کیف و کفش، پوشاک و فرم مدارس به دقت نظارت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام   ؛ خیرالله گراوند فرماندار ایلام از اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار ایلام خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، همچنین افزایش تقاضا در برخی از کالا‌ها و خدمات، در راستای پیشگیری از افزایش قیمت‌ها طرح نظارت بر بازار در ایلام اجرایی می‌شود.

او گفت: طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه ایام محرم و بازگشایی مدارس در ایلام اجرا و بر روند عرضه لوازم‌التحریر، کیف و کفش، پوشاک و فرم مدارس به دقت نظارت می‌شود.‌

او در ادامه افزود: اعزام تیم‌های محسوس و نامحسوس، به بازار ایلام به جهت برخورد با هرگونه تخلفات صنفی، برخورد و تشکیل پرونده با متخلفان و گرانفروشان بازار، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تبلیغ خلاف واقع، حراج غیرقانونی از اهداف طرح تشدید نظارت بر بازار ایلام است.

گراوند اعلام کرد: با نصب اتیکت بر روی کلیه کالا‌ها و درج نرخ نامه انواع خدمات، صدور فاکتور رسمی از سوی واحد‌های صنفی برای مشتریان، رعایت نرخ‌های مصوب با درصد سود قانونی سلامت بازار ایلام را تضمین و اجازه سوءاستفاده حضور به برخی کاسب‌نما‌ها در بازار ایلام را با رعایت نکات اعلامی ندهند.

فرماندار ایلام در ادامه گفت: در شرایط فعلی اجازه عرض اندام به متخلفان تحت عنوان کمبود و تحریم در بازار ایلام را نداده و به شدت برخورد و نظارت لازم اعمال می‌شود.

وی از شهروندان خواست و افزود: هر گونه مشاهده تخلف در بازار ایلام اعم از گرانفروشی، عدم نصب اتیکت و عدم صدور فاکتور، تبلیغ خلاف واقع، حراج غیر قانونی را به تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

 

انتهای پیام/ع

بازار لوازم التحریر ایلام زیر ذره بین نظارت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.