دیدار مردمی رؤسا و دادستان‌ها به صورت همزمان در ۱۸ حوزه قضایی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:دیدار مردمی رؤسا و دادستان‌ها به صورت همزمان در ۱۸ حوزه قضایی هرمزگان برگزار شد.

او افزود:در این دیدار ۴۱۷ نفر از مراجعین دستگاه قضایی در اقصی نقاط استان مطالبات خود را با مسئولین مطرح کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:در جریان برگزاری یازدهمین دیدار مردمی مسئولین قضایی استان هرمزگان طی سال ۱۳۹۸، رئیس کل دادگستری استان و معاونین وی با ۸۴ نفر از شهروندان دیدار و گفتگوکردند.

صالحی افزود: شهروندان هرمزگانی در حوزه‌های قضایی رودخانه، رودان، جاسک، بشاگرد، سیریک، میناب، بندرعباس، هشتبندی، حاجی آباد، احمدی، فین، بندرخمیر، بندرلنگه، پارسیان، کیش، قشم، ابوموسی و بستک با مراجعه به دادگستری و دادسرا‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های محل سکونت خود، درخواست‌های خود را از مسئولین قضایی مطرح نمودند و هر یک از رؤسا و دادستان‌های این حوزه‌های قضایی پس از بررسی موارد مطرح شده نسبت به صدور دستورات قانونی اقدام کردند.

از ابتدای امسال، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و معاونین وی نیز با برگزاری ۱۱ جلسه دیدار مردمی به مطالبات ۹۸۷ نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی و دستورات لازم را در حدود موازین قانونی صادر کردهاند.

متقاضیان دیدار مردمی با رئیس کل دادگستری و دیگر مسئولین قضایی استان هرمزگان می‌توانند از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن ۰۷۶۳۳۳۱۷۸۶۰ و یا مراجعه به آدرس اینترنتی دادگستری کل استان هرمزگان به نشانی http://www.dadgostari-hr.eadl.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


انتهای پیام/ر

رسیدگی به مطالبات  ۸۴ نفر در دیدار مردمی با مسوولان دادگستری هرمزگان

برچسب ها: دادگستری ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.