در مراسم انتخاب مرد سال اروپا، سوپر استار فوتبال صحبت‌های جالبی در مورد رقیب اصلیش کرد.

ویدئویی که ثابت می‌کند رونالدو و مسی دشمنی با هم ندارندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بهترین بازیکن اروپا در فصل گذشته انتخاب شد. از حاشیه‌های جالب این مراسم حضور کریس رونالدو و لیونل مسی دو ستاره فوتبال جهان در کنار هم بود.

رونالدو درباره حضورش در این مراسم و ایستادن در کنار مسی گفت: پانزده سال است که در چنین مراسم‌هایی در کنار مسی هستم. نمی‌دانم قبلا چنین اتفاقی در فوتبال رخ داده است یا خیر. اینکه دو نفر سال‌ها در کنار هم در جمع بهترین‌ها باشند. البته که ما رابطه خیلی خوبی با هم داریم هر چند هنوز فرصتی پیش نیامده که با هم شام بخوریم، ولی این اتفاق در آینده رخ خواهد داد. ما در این مدت باعث پیشرفت یکدیگر شدیم. این موضوع باعث افتخار است و جزئی از تاریخ فوتبال است و قطعا مسی در این جایگاه قرار دارد.

در این مراسم ویرجیل فان دایک هلندی در رقابت با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو توانست در رده نخست قرار گیرد. این برای دومین سال پیاپی است که رونالدو ومسی نمی‌توانند به جایزه بهترین بازیکن سال اروپا دست یابند. سال قبل نیز لوکا مودریچ توانست با کنار زدن کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا دست یابد.

البته لیونل مسی دست خالی از این مراسم برنگشت و عنوان بهترین مهاجم فصل قبل فوتبال اروپا را به خود اختصاص داد.
انتهای پیام/


صحبت‌های جالب رونالدو در مورد رقیب دیرینه اش

برچسب ها: دانلود فیلم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.