مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: بیش از یک هزار و ٥٦٣ قطعه تجهیزات فرآیندی و عملیاتی در این شرکت با مشارکت تولیدکنندگان داخلی بومی سازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم پیرامون مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری درخصوص بخشی از اقدامات صورت گرفته این شرکت در زمینه حمایت از تولید داخل گفت: حمایت از این شرکت برای ساخت قطعات و تجهیزات عملیاتی توسط تولیدکنندگان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان امری مهم و ضروری است.

او افزود: با توجه به دستور وزیر نفت به منظور کاهش هزینه‌ها و استفاده از توانمندی و امکانات داخلی، این اقدام در حدود بیش از ١٠٨ میلیارد ریال صرفه جویی اقتصادی برای شرکت در بر داشته است.

پیرامون مبدل پایلوت، پمپ ۶ مرحله‌ای بایرجکسون، ترنسفورماتور ها، قطعات شیر‌های کنترل، نشت بند کامل ورودی وخروجی کمپرسور هوای توربین سولار، پین روتور کمپرسور توربین‌های سولار ساترن و بالانس پیستون کمپرسور‌های گازی بورسیگ را بخشی از قطعات ساخته شده و تعمیر شده در داخل عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری اظهار داشت: حمایت از ساخت داخل علاوه بر خودکفایی و رفع نیاز‌های صنعت نفت، موجب صرفه جویی اقتصادی و بومی سازی تکنولوژی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تولید تجهیزات شرکت نفت به دست تولیدکنندگان داخلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.