۲۰ هکتار زمین برای ایجاد فضای سبز در محله‌های جنوبی بوشهر تامین شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ۲۰ هکتار زمین برای ایجاد فضای سبز مورد نیاز محله‌های جنوبی بوشهر در تنگک سوم تامین شد.

کیوان هاشم زاده در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: این زمین در ضلع جنوبی ورزشگاه شهید مهدوی قرار دارد که در تعامل صورت گرفته با اداره کل راه و شهرسازی برای ایجاد فضای سبز اختصاص یافت.

او بیان کرد: با توجه به اینکه این زمین در نزدیکی ورزشگاه شهید مهدوی محل بازی دیدار‌های خانگی تیم شاهین شهرداری بوشهر قرار دارد، می‌تواند علاوه‌ بر استفاده اهالی ساکن در محلات، برای هوادارانی که از شهر‌ها و روستا‌های حومه می‌آیند محلی برای استراحت و تفریح باشد.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: کمبود جدی فضای سبز در بوشهر به ویژه در محله‌های جنوبی ایجاب می‌کند در سریع‌ترین زمان ممکن اجرای این طرح آغاز شود.

هاشم زاده بیان کرد: سرانه فضای سبز شهر بوشهر هم اکنون قابل قبول نیست، اما با اجرای طرح یاد شده افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

او گفت: در بازدید صورت گرفته بالای ۷۰ تا ۸۰ درصد از کوچه‌های خاکی محله تنگک‌های بوشهر آسفالت یا زیرسازی شده که این روند نوید بخش توسعه و پیشرفت این محله‌ها در آینده نزدیک است.

این عضو شورای شهر بوشهر ادامه داد: با این وجود کار‌های مهم دیگری نیز برای اجرا در تنگک‌ها باقی مانده که باید اجرای آن‌ها شتاب گیرد.

هاشم زاده طرح مطالعه ایجاد فضای سبز در محله شهید مطهری (باغ زهرا) نیز در دست اجراست.

انتهای پیام/ک

فضای سبز در نزدیکی ورزشگاه مهدوی ایجاد می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.