مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان:

هدفگذاری دولت برای مهارت‌آموزی در محیط کار اصولی اجرا شد

فاطمه منصوری گفت: هدفگذاری دولت برای اجرای آموزش‌های مهارتی در محیط کار با انعقاد تفاهم‌نامه‌های بین دستگاهی در استان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فاطمه منصوری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت : اقدام‌های دولت تدبیر و امید در گستره جامعه هدف برای اجرای مهارت‌آموزی، اقتصاد مقاومتی، معرفی مهارت‌آموزان به بانک‌های عامل موثر بوده است.

او افزود : سال گذشته ۳۲ هزار نفر معادل ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ساعت در آموزشگاه‌های دولتی سمنان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای فرا گرفتند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان با بیان اینکه در سال ۹۷ یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در آموزشگاه‌های آزاد سمنان در اجرای طرح‌های مهارت‌آموزی شرکت کردند، گفت: انعقاد تفاهم‌نامه‌های چندجانبه بین دستگاه‌های اجرایی برای ترویج مهارت آموزی از دستاورد‌های ماندگار دولت تدبیر و امید برای کاهش آمار بیکاری در استان سمنان است.

منصوری اضافه کرد: حمایت از مهارت‌آوزان بعد از پایان آموزش‌ها در اولویت کاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان است و دانشجویان، زندانیان و دیگر اقشار جامعه مشارکت فعال در طرح‌های اشتغال‌ آفرین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای دارند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان ادامه داد: مقابله با فرهنگ پشت میزنشینی و اشتغال در دستگاه‌های دولتی یک چالش اساسی است که با توجه به مهارت‌آموزی می‌توان برای کاهش آمار بیکاری در استان اقدام کرد.

انتهای پیام/ح

بیش ازیک میلیون  نفر  در اجرای طرح‌های مهارت‌آموزی شرکت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.