مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۹ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۹ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در سوادکوه شمالی

سرهنگ شهرام دمساز فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از شناسایی و دستگیری متهم به قاچاق موادمخدر و کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.

او افزود: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید و فروش موادمخدر در سطح استان و شهرستان سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: با هماهنگی قضائی و پس از شناسایی متهم ماموران انتظامی این فرماندهی در عملیاتی مشترک و هماهنگ با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان متهم را حین تردد با یک دستگاه خودرو دستگیر کردند.

دستگیری سارق منزل با ۱۶ فقره سرقت در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان  آمل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران انتظامی پلیس آگاهی موفق به شناسایی سارق شدند.

سرهنگ آزادی گفت: با هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۶ فقره سرقت منزل در شهرستان اقرار کرد.

سرهنگ آزادی از شهروندان خواست: با نصب دزدگیر و اقدامات پیشگیرانه زمینه ارتکاب جرم را از سارقان سلب کرده و با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله امنیتی از طریق سامانه ۱۱۰ پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری کنند.

دستگیری سارق اماکن با ۶ فقره سرقت در جویبار

سرهنگ جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم به سرقت شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ جعفری گفت: متهم در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت از اماکن و بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

دستگیری عامل توزیع مواد مخدر در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی آمل گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سوداگران مرگ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران در اجرای این طرح با کنترل محور‌های مواصلاتی و بازدید خودرو‌های مشکوک، به یک دستگاه خودردی زانتیا مشکوک شدند.

سرهنگ آزادی گفت: مأموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در این خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

او افزود: راننده این خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ساری و آمل

کامیار، ولی پور روابط عمومی محیط زیست مازندران گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درحین گشت وکنترل درمنطقه کلیجانرستاق (محیط بانی هولار) دو شکارچی غیرمجاز را به همراه لاشه چهارطاقه قرقاول و یک قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیر کردند.

او افزود: در ماموریت دیگر ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درحین گشت زنی یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری وتعدادی فشنگ دستگیر کردند.

ولی پور گفت: در آمل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان درپی گزارش دریافتی یکی از دوستداران محیط زیست و با داشتن حکم قضایی وهمکاری با ماموران نیروی انتظامی منزل یک شکارچی غیرمجاز رابازدید و لاشه یک راس  کل و بز وحشی را کشف و ضبط کردند.

کشف غریق در رودخانه زرندین شهرستان نکا

مجتبی نادربیکی مسئول تیم غواصی آتش نشانی ساری با اشاره به عملیات آتش نشانان در ماه گذشته در همین مکان، گفت: غواصی آتش نشانی ساری امروز نیز برای جستجو و کشف پیکر جوان ۱۸ ساله از رودخانه روستای زرندین شهرستان نکا به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: این حادثه از سوی آتش نشانی نکا به سازمان آتش نشانی ساری اطلاع رسانی شد که بلا فاصله با هماهنگی صورت گرفته یک تیم غواصی به محل حادثه واقع در رودخانه روستای زرندین نکا اعزام شدند.

نادربیکی با بیان اینکه در ماه گذشته نیز غواصان آتش نشانی ساری در همین مکان برای کشف یک غرقی عملیات غواصی انجام دادند، افزود: با کمتر از ۲۰ دقیقه عملیات جستجو و تلاش بی وقفه غواصان پیکر بی جان یک جوان ۱۸ ساله از رودخانه به بیرون کشیده شد.

مسئول تیم غواصی آتش نشانی ساری با اشاره به حضور آتش نشانی نکا، عوامل نیروی انتظامی و عوامل اورژانس در این عملیات، از شهروندان و مسافران خواست از شنا کردن در مکان‌های پر خطر و شنا ممنوع خودداری کنند.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: حوادث ، پربازدیدها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار