تفاهم نامه همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه امضاء شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریدون یاوری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت : تفاهم نامه به منظور تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی و نیل به اهداف توسعه پایدار بین اداره کل حفاظت محیط زیست استان و رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه منعقد شد.

او گفت : همکاری در ایجاد هسته‌های زیست محیطی HSE در واحد‌های صنعتی، خدماتی و کشاورزی با اولویت استفاده از دانش آموختگان رشته‌های محیط زیست و همچنین تدوین راهکار‌های اجرایی مناسب جهت تسهیل در استفاده از فناوری‌های سازگار و دوستدار محیط زیست در بخش کشاورزی و صنایع وابسته و سایر فعالیت‌های مرتبط از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان افزود: همکاری در تدوین و اجرای برنامه مدیریت زیست بومی تالاب‌ها و انجام مطالعات تعیین نیاز آبی محیط زیستی تالاب‌ها و رودخانه‌ها و همکاری در اجرای برنامه‌های مدیریت حیات وحش نیز از دیگر تعهدات ذکر شده در این تفاهم نامه است .

 

 

انتهای پیام/د

تفاهم نامه همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست با سازمان نظام مهندسی منعقد شد

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.