فرماندار طرقبه شاندیز درباره علت مسمومیت تعدادی از مردم ابرده شاندیز گفت: علت احتمالی مسمومیت، وجود آلودگی میکروبی در منبع آبی است.

آلودگی میکروبی، علت احتمالی مسمومیت مردم ابرده شاندیزسید حسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به احتمال آلودگی یکی از مجتمع‌های آبرسانی ابرده گفت: آبرسانی به بخش‌هایی از ابرده شاندیز در صورت کمبود آب، به وسیله یکی از مجتمع‌های آبرسانی ابرده انجام می‌شود.
 
او ادامه داد: مسئله بروز مسمومیت صرفا کوچه های میلاد ۳، ۵ و ۷ ابرده را درگیر کرده بود و آبرسانی به این خیابان‌ها با چاه بازه قلندر انجام می‌شود.
بیشتر بخوانید:علت مسمومیت مردم منطقه ابرده شاندیز چیست؟/آب شرب یا مصرف مواد غذایی ؟
فرماندار طرقبه شاندیز با اشاره به احتمال آلودگی این منبع آبی گفت: بررسی‌های اولیه نشان دهنده وجود آلودگی میکروبی در این منبع آبی به دلیل نشت فاضلاب است.
 
حسینی تأکید کرد: البته باید آزمایش های تکمیلی صورت گیرد تا بتوان علت مسمومیت را با قطعیت اعلام کرد، در حال حاضر استفاده از آن منبع آبی متوقف شده است.
 
دیروز تعدادی از مردم ابرده شاندیز با علائم مسمومیت به واحد‌های درمانی مراجعه کردند که بر اساس اعلام فرماندار طرقبه شاندیز، تمامی آن‌ها درمان شدند.
 
انتهای پیام/ف.ب
 

وجود آلودگی میکروبی در منبع آبی ابرده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.