محمد اخلاقی گفت : سال ۱۳۵۷ تعداد کارگاه‌های فعال استان سه هزار و ۵۴ واحد بود و اکنون این تعداد ۳۷۱.۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد اخلاقی مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان گفت : سال ۱۳۵۷ تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی استان سمنان ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر بود، اما اکنون به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش دولت تدبیر و امید برای رونق تولید و اشتغالزایی، تعداد بیمه شدگان اجباری تحت پوشش تامین اجتماعی استان به ۱۶۱ هزار و ۸۹۲ نفر رسیده است که نشاندهنده افزایش یک هزار و ۲۲۷ درصدی است.

او افزود: اوایل انقلاب تنها یک گروه بیمه‌ای در استان سمنان وجود داشت، اما اکنون ۸۹ گروه بیمه‌ای در بیمه تامین اجتماعی برای برخوردداری اقشار مختلف جامعه از مزایای بیمه تعریف شده است.

اخلاقی تصریح کرد: استان سمنان بیش از ۷۰۲ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۴۹۱ هزار و ۴۱۳ نفر بیمه شده تامین اجتماعی هستند و آمار گواه پوشش مطلوب بیمه تامین اجتماعی در استان است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان سمنان خاطرنشان کرد: یک هزار و ۱۳۷ نفر سال ۹۷ به پرداخت کنندگان حق بیمه در استان سمنان افزوده شد که آمار حاکی از آن است که فرهنگ بیمه به عنوان یک ضرورت در خانواده‌های استان سمنان نهادینه شده است.

او افزود : ۷۲ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، این در حالی است که ۵۱ درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

انتهای پیام/ح

۷۲ درصد جمعیت استان سمنان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند

برچسب ها: اشتغال ، واحدتولیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار