رضاییان گفت: طی ۲ هفته پیش رو، مطالبات بازیکنان و کادر فنی تیم صنعت نفت آبادان پرداخت خواهد شد.

مسعود رضاییان معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص زمان قطعی پرداخت اولین قسط مطالبات بازیکنان این تیم عنوان کرد: باشگاه ما یک حامی مالی اصلی دارد که بالای ۹۰ درصد هزینه‌ها را متقبل می‌شود و حالا برای پرداختی‌های باشگاه در گیر و دار اداری هستند تا هرچه سریع‌تر این اتفاق بیافتد.

طی ۲ هفته آینده ۳۰ درصد مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد

وی افزود: البته یک حامی مالی دیگری نیز به زودی به باشگاه اضافه می‌شود تا بخشی از هزینه‌های ما را تامین کند. حالا اینکه بخواهیم روز خاصی برای پرداخت مطالبات بازیکنان تعیین کنیم چندان درست نیست، اما تمام تلاش ما بر این است تا پیش از بازی سوم صنعت نفت در لیگ برتر، مطالبات بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنیم که صد درصد بر روحیه گرفتن بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود.


بیشتر بخوانید: مسئولان نفت در صدد برآورده کردن خواسته اسکوچیچ


در پرداخت مطالبات اسکوچیچ بدقولی کردیم

رضاییان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه صنعت نفت در پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی بدقولی کرده است عنوان کرد: به بازیکنان قول داده بودیم تا هفته سوم ۳۰ درصد از مطالباتشان را پرداخت می‌کنیم و خیلی هم زیر قولمان نزدیم و همانطور که از فصل گذشته مشهود است، با اعضای تیممان بد حساب نبودیم. اما باید گفت در خصوص پرداخت مطالبات دراگان اسکوچیچ کمی بدقول بودیم  در حالی که برای دریافتی بازیکنان بدقولی نکردیم و تا هفته سوم یا چهارم حتما  پرداخت خواهد شد.  

باشگاه صنعت نفت مشکل نقدینگی دارد

باشگاه ما بیشتر از اینکه مشکل مالی داشته باشد، مشکل نقدینگی دارد. یعنی ما تعهدات و بودجه‌ای برای باشگاه در نظر گرفته ایم، اما با هزینه‌هایی که در واقعیت برای باشگاه می‌شود جور در نمی‌آید و خلاف انتظار و بودجه تخمین زده شده، پیش می‌رود. با این حال این گمانه زنی‌ها در آینده بلند مدت مشکلی ایجاد نمی‌کند، چراکه در روز‌های پیش رو، وقتی حامی مالی زمانی را برای پرداخت پول به باشگاه تعیین می‌کند، اما تاخیر پیش می‌آید، این اتفاق هزینه‌های جاری را بالا می‌برد و به بدنه باشگاه فشار می‌آورد و ما در نهایت طی چند روز باید در صدد رفع آن بر آییم.  

بعد از پرداخت مطالبات بازیکنان، بازیکن خارجی جذب می‌کنیم

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان همچنین در ارتباط با جذب بازیکن خارجی بار دیگر واکنش نشان داد و اظهار کرد: همچنان پرونده جذب بازیکن خارجی باز است. اما تا زمانی که ۳۰ درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت نکنیم، نمی‌توان با خیال آسوده به میز مذاکره با بازیکن خارجی رفت.


بیشتر بخوانید: پرونده جذب بازیکن خارجی همچنان باز است/ در ورزشگاه تختی میزبان نفت مسجد سلیمان هستیم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار