سرپرست مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: ۲۷۱ قلم کالای تاریخ گذشته و قاچاق در سه ماهه اول سال ۹۸ در تربت جام جمع آوری شده است.

لیلا عبدالرحمانی سرپرست مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تربت جام گفت: در مجموع، ۳۲ مورد بازدید از داروخانه‌ها، ۱۴ مورد از فروشگا‌های آرایشی و بهداشتی و ۱۵ بازدید از عطاری‌ها با همراهی گشت مشترک اداره صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی انجام شده است.

او ادامه داد: مدیریت غذا و دارو دانشکده وظیفه نظارت و بازرسی از ۲۳ داروخانه، ۹ کارخانه مواد غذایی و آشامیدنی، ۳۰ فروشگاه‌های مواد آرایشی و بهداشتی، ۲۷ عطاری و چهار فروشگاه تجهیزات پزشکی را برعهده دارد.

سرپرست مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی تربت جام بیان کرد: در این مدت نیز ۲۶ مرحله نمونه برداری از محصولات کارخانه های آرد، نان، شیر، ماست، دوغ، کلوچه و ... انجام شده است که تعداد ۲۷۱ قلم کالای تاریخ مصرف گذشته و قاچاق توسط گشت مشترک کارشناسان صنعت و معدن جمع آوری شده است.
 
عبدالرحمانی با اشاره به فروش غیرمجاز داروی ترامادول گفت: فروش غیر مجاز داروی ترامادول در دونوبت توسط داروخانه‌ها و دو مورد توزیع ترامادول توسط عطاری و سوپری‌ها گزارش شده بود که با متخلفان برخورد قانونی با صورت گرفت.

سرپرست مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه محصولات کارخانه های محصولات غذایی، عرضه و فروش غیرقانونی دارو، توزیع داروی مخدر و کالای قاچاق با تلفن ۱۹۰ و یا ۵۲۵۳۸۲۹۹ مدیریت غذا و دارو دانشکده تماس بگیرند. 
 
انتهای پیام/  ز.ج
 
بازدید ۶۰ مرحله ای از اماکن بهداشتی، آرایشی ودارویی تربت جام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار