رئیس پلیس فتای استان سمنا بابیان اینکه راننده تاکسی اینترنتی در سمنان دستگیر شد،گفت: مزاحمت در شبکه اجتماعی تلگرام دلیل دستگیری این فرد خاطی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسین صادقی کاشان رئیس پلیس فتای استان سمنان ضمن بیان اینکه راننده تاکسی اینترنتی در سمنان دستگیر شد، ابراز داشت: در پی مراجعه شهروند سمنانی به پلیس فتای مرکز استان و با ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر مزاحمت اینترنتی بلافاصله پرونده در این راستا تشکیل و در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: کارشناسان و مهندسان پلیس نیز در بررسی‌های اینترنتی و میدانی خود مشخص کردند که فردی با ارسال تصاویر غیر اخلاقی و درخواست‌های غیر منطقی در بستر شبکه اجتماعی تلگرام برای یک زن ایجاد مزاحمت می‌کرده است.

رئیس پلیس فتای استان سمنان به تحقیقات تخصصی و گسترده مأموران انتظامی در این خصوص اشاره کرد و ابراز داشت: متهم پرونده که دریکی از شرکت‌های حمل‌ونقل اینترنتی مشغول کار بود شناسایی و به اداره پلیس منتقل شد.

صادقی کاشان از اعتراف صریح و روشن مزاحم اینترنتی به جرم ارتکابی خود خبر داد و تصریح کرد: مجرم بااطلاع از اختلاف خانوادگی فرد شاکی، دریکی از سفر‌های درون‌شهری اقدام به ارتباط‌گیری و مزاحمت برای وی داشته است.

او حفظ و صیانت از حریم خصوصی در فضای مجازی را اولویت فعالیت کاربران خواند و افزود: پلیس فتای استان به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی مشکلات و مسائل شهروندان در این فضا است و کاربران نیز می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir آگاهی و دانش خود را برای استفاده صحیح از فضای مجازی و فرصت‌های آن ارتقا دهد.

انتهای پیام/ح

مزاحمت دلیل دستگیری راننده تاکسی اینترنتی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار