مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در فرهنگ‌سرای ترافیک مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار محمدکاظم تقوی فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس جدید راهور خراسان رضوی گفت: با توجه به پتانسیل استان در زمینه پذیرش ۴ میلیون زائر از سراسر جهان اسلام، این استان نیاز به مدیرانی توانمند در سطح کشوری است تا رفت و آمد مجاوران و این حجم از زائر را در سطح شهر کنترل کند.

او با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروی انتظامی ویترین نیرو‌های مسلح است، ادامه داد: مأموری که در قامت پلیس راهور برای برقراری نظم تلاش می‌کند، باید از شئونات انسانی و اسلامی لازم برخوردار باشد تا بتواند وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی افزود: هیچ زمانی مثل الان بستر خدمت‌رسانی در سطح استان فراهم نبوده و پلیس راهور خراسان رضوی می‌تواند این فرصت را غنیمت بداند و با همکاری سایر نهاد‌های مرتبط در حوزه حمل‌ونقل، فرهنگ ترافیک استان را ارتقاء ببخشد.

محمدباقر سلیمی رئیس سابق پلیس راهور خراسان رضوی نیز در ادامه این مراسم گفت: کاهش ۲۵ نفری جانباخته تصادفات، اصلاح مسیر و معابر پر تردد، کنترل ترافیک در نقاط حادثه‌خیز استان، تدوین برنامه کاهش حوادث رانندگی در سطح استان و تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان راهنمایی رانندگی از جمله اقدامات انجام شده در دوره ریاست این دوره پلیس راهور خراسان رضوی بوده است.

او با بیان اینکه خادم زائران امام رضا (ع) بودن یک نعمت به حساب می‌آید، اضافه کرد: همراهی سایر نهاد‌های فعال استان در حوزه حمل‌و‌نقل در رشد عملکرد مثبت پلیس راهور خراسان رضوی تأثیر می‌گذارد و باید زمینه را برای گسترش اینگونه همکاری‌ها فراهم کرد.

حمیدرضا دهنوی رئیس جدید پلیس راهور خراسان رضوی نیز گفت: طرح جامع کاهش تصادفات در شورای ترافیک استان تدوین شد که اجرای آن از ابتدای امسال کلید خورد و هدف از این طرح نیز کاهش ۱۲ درصدی تصادفات در ۵ سال است.

او کاهش ۲ هزار نفری تلفات تصادف را از اهداف رئیس پلیس راهور کشور دانست و ادامه داد: در خصوص معابر درون شهری که بیشترین تصادفات بین موتورسیکلت و عابر پیاده در آن‌ها رخ می‌دهد، طرحی با محوریت ساماندهی موتورسیکلت‌ها و ایمنی‌سازی پیاده‌رو‌ها در کنار تشریح فرهنگ ترافیک تدوین و به سایر نهاد‌های مربوط نیز ابلاغ شده و به صورت سه ماهه، ۶ ماهه و سالانه نیز این طرح مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام//ز.‌ی


مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس جدید راهور خراسان رضوی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۸:۴۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۸
سلام من اصلا افسری ندیدم و تخلفی نکردم برای من جریمه دوبرگی اومده باید چکار کنم

شهرستان جوین