حمید استیلی مدیر تیم ملی امید ایران از منتفی شدن حضور مربی اسپانیایی در کادرفنی این تیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران درحالی باید با هدایت فرهاد مجیدی آماده حضور در رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن شود که اردوی شهریورماه خود را با حضور ۲۵ بازیکن آغاز کرده و قرار بود در این اردو، مربی اسپانیایی اضافه شود که حضور او منتفی شد.

از حدود ۲ ماه قبل، فرهاد مجیدی درصدد بود تا یک مربی اسپانیایی به کادرفنی اضافه کند و برای انجام مذاکرات به اسپانیا رفت اما حالا خبر می‌رسد که حضور این مربی اسپانیایی در ایران منتفی شده است.


بیشتر بخوانید: شکوری: مدارک مربیگری مجیدی مورد تائید AFC است


حمید استیلی، مدیر تیم امید ایران در این باره بیان کرد: با صحبت‌هایی که با مجیدی انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم که، چون فاصله بین اردو‌های ما کوتاه است، آمدن مربی خارجی در این شرایط نمی‌تواند کمکی انجام بدهد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم در مقطع کنونی از حضور مربیان داخلی استفاده کنیم و شاید برای اردوی آخر قبل از مسابقات انتخابی المپیک این مربی خارجی به جمع ما اضافه شود که باید تصمیم گیری انجام دهیم.

به هرحال در حال حاضر در تیم امید، فرشاد ماجدی و بهزاد نوشادی کمک‌های مجیدی هستند و قرار است یک مربی داخلی دیگر به آن‌ها اضافه شود.


بیشتر بخوانید: اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال امید اعلام شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار