کارشناس امنیت نظامی بی‌بی‌سی در گفت‌و‌گو زنده تلویزیونی این شبکه، ادعای جدید ترامپ درخصوص انفجار در سایت فضایی سمنان را رد کرد.

کارشناس بی‌بی‌سی: حادثه‌ای برای موشک ماهواره‌بر ایران نیفتاده است

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند شب پیش دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتشار توییت معناداری در صفحه شخصی‌اش  ادعا کرد که در مرحله آماده‌سازی پرتاب ماهواره، انفجار مهیبی در سایت فضایی سمنان رخ داده است.


بیشتربخوانید : پاسخ وزیر ارتباطات به توییت دیشب ترامپ؛ صبح بخیر آقای ترامپ!


پس از مطرح شدن این ادعا توسط ترامپ، حسین آرین افسر پیشین نیروی دریایی و کارشناس امنیت نظامی شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی در گفت‌و‌گو زنده تلویزیونی این شبکه، ادعای جدید دونالد ترامپ  درخصوص انفجار در سایت فضایی سمنان را رد کرد و توضیحات جالبی را درباره  تصاویر جدید منتشر شده از پایگاه فضایی سمنان ارائه داد. آرین در بی‌بی‌سی گفت: "بررسی تصاویر جدید منتشر شده از پایگاه فضایی سمنان توسط کارشناسان نشان می‌دهد، حادثه‌ای برای موشک ماهواره‌بر ایران نیفتاده و صدمه‌ای هم به آن نرسیده است."

در ادامه ویدئویی از صحبت‌های حسین آرین درخصوص ادعای اخیر ترامپ مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

برچسب ها: ماهواره ، ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
اتش بیار معرکه .فتنه .خاین .بی بی سی .فقط به دنبال بزرک نمایی حوادث است .چرا پیشرفت هایمان را ناچیز به تصویر میکشند .روباه ی مکار .فتنه بینداز .شعار شون است