مسئول موسسه جهادی سفیرگفت: مرحله مقدماتی از سومین دوره طرح هادیان مؤسسه جهادی سفیر در دهه اول محرم ویژه طلاب، دانشجویان، فعالین فرهنگی خواهر با هدف ایجاد نظام فکری پویا، توان‎افزایی مدیران و مربیان فرهنگی و تقویت فن بیان و فنون ارتباط با مخاطب برگزار می‎شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسن بابانژاد مسئول موسسه جهادی سفیر گفت: مؤسسه جهادی سفیر درصدد است برای سومین بار نسبت به برگزاری طرح هادیان در جنوب استان کرمان درشهرستان رودبار جنوب با تمرکز در دو عرصه محتوا و روش اقدام نماید.

بابانژاد افزود: این طرح شامل مراحل مختلفی است که مرحله مقدماتی آن در دهه اول ماه محرم به اجرا در خواهد آمد.

مسئول موسسه سفیر بیان داشت: طرح هادیان نسبت به غالب طرح‌های مختلفی که برای توانمندسازی نیرو‌های انقلابی در کشور در دست اجراست دارای ارجحیت است.

او آشنایی با فنون و فرمول‌های ارائه محتوای دینی، ایجاد مهارت‌های لازم ارتباط گیری با مخاطب، توانایی تبیین و ارائه دین، متناسب با نیاز روز جامعه، ایجاد نظام فکری پویا و توانبخشی مواجه با شبهات فرهنگی، توان افزایی اساتید، مربیان و مدیران فرهنگی را از اهداف طرح و مزایای ویژه مجریان طرح بیان کرد.

حجت الاسلام بابانژاد با اشاره به روش اجرای طرح گفت: هر برنامه‎ای نیازمند دو قسمت نرم‎افزار و سخت افزار است که نرم افزار شامل طراحی‌های فکری و محتوایی برنامه است و سخت افزار شامل قسمت‌های مختلف پشتیبانی برنامه مانند شرکت کنندگان، مکان، تامین منابع مالی و موارد مشابه آن است.

انتهای پیام/ی

طرح هادیان نسبت به غالب طرح‌های دیگر ارجحیت دارد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار