فدراسیون فوتبال درصدد است تا با کمک از سرمربی تیم ملی و تراکتورسازی، بازیکنان لژیونر را به خدمت بگیرد.

فدراسیون فوتبال به دنبال کمک ویلموتس و دنیزلیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان فدراسیون فوتبال ایران برای استفاده از یونس دلفی و اللهیار صیادمنش، ۲ لژیونر تیم ملی امید راهکار‌های خاصی را درنظر گرفته و قصد دارند از طریق نفوذ و لابی برخی سرمربیان خارجی حاضر در کشورمان، زمینه استفاده فرهاد مجیدی، سرمربی تیم امید از این نفرات را فراهم کنند.


بیشتر بخوانید: شکوری: مدارک مربیگری مجیدی مورد تائید AFC است


یونس دلفی که اکنون در تیم شارلوا بلژیک حضور دارد یکی از اصلی‌ترین و تاثیرگذارترین بازیکنان تیم امید است. حمید استیلی و سایر مدیران فدراسیون از مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی خواسته اند در مذاکره با مسئولان فدراسیون این کشور شرایطی را ایجاد کند تا حضور او در بازی‌های مرحله نهایی انتخابی المپیک که از ۱۸ دی تا ۶ بهمن در تایلند و روز‌های غیر از فیفادی برگزار می‌شود، قطعی شود. البته با توجه به اینکه مهدی بیات، رئیس فدراسیون فوتبال بلژیک و مالک باشگاه شارلوا اصالت ایرانی داشته و بار‌ها هم اعلام کرده است در صورت درخواست رسمی فدراسیون فوتبال مشکلی برای صادر کردن جواز همراهی دلفی با تیم امید در آن زمان ندارد، به نظر می‌رسد فرهاد مجیدی می‌تواند از این هافبک استفاده کند.

همچنین مسئولان حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید می‌خواهد از مصطفی دنیزلی، سرمربی ترک تبار تیم تراکتور درخواست کند طبق ارتباط‌هایی که در باشگاه فنرباغچه دارد رضایت مسئولان این باشگاه ترکیه را برای استفاده تیم ملی امید از صیادمنش جلب کند.


بیشتر بخوانید: اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال امید اعلام شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار