فرماندار اقلید گفت: اجرای عملیات ۵۰ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان در پایان هفته دولت افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خلیل بزرگی فرماندار اقلید بیان کرد: اعتبارات طرح عمرانی از محل تامین ۳ درصد نفت و گاز و اتبارات استانی تامین شده، که طرح‌هایی از محل اعتبارات ملی، مانند آزاد راه اصفهان- شیراز و راه آهن اقلید به یزد در حال اجرا بوده و دارای پیشرفت فیزیکی خوبی است.

او، تصریح کرد: بهره برداری از تصفیه خانه کارخانه الکل در بخش مرکزی، بهره برداری از دبستان چهار کلاسه شهید جمشیدیان روستای بابایی با اعتبار یک ملیارد و ۶۰۰ میلیون تومان. همچنین افتتاح طرح گاز رسانی به روستا‌های شهرمیان، آب باریک، مهدی‌آباد و بازبچه با اعتباری بالغ بر یازده میلیارد و ۲۵ میلیون تومان و افتتاح طرح آبیاری تحت فشار در سده با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیون تومان را از مهمترین طرح‌های هفته دولت در این شهرستان است.

بزرگی ادامه داد: بهره برداری از چاه آب آشامیدنی شماره ۷ تاسیسات شهید اکبری اقلید با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان و بهره برداری از نخستین زمین چمن مصنوعی این شهرستان با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان از جمله این طرح‌ها است.

فرماندار اقلید افزود: کلنگ زنی خانه جوان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مجموعه ورزشی تختی اقلید نیز از دیگر طرح‌ها در این شهرستان است.

او، با اشاره به بهره برداری طرح‌های تکمیل شده مانند کارخانه آب معدنی و کارخانه آرد در آینده‌ای نزدیک، اضافه کرد:  مقدمات ساخت ساختمان پلی کلینیک تامین اجتماعی که زمین آن با همکاری خیران خریداری شده با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان، بهره برداری از کارخانه تولید خوراک دام در بخش مرکزی و افتتاح مجموعه بوم گردی سده در دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/ت

اجرای عملیات بیش از ۵۰ طرح در اقلید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار