رئیس اداره حقوقی اداره کل استاندارد استان خوزستان از پلمب شهربازی غیراستاندارد در یکی از شهرستان‌های استان خبر داد.

مرضیه دهدشتی زاده رئیس اداره حقوقی اداره کل استاندارد استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تولید کالای مرغوب و با کیفیت را رمز ماندگاری تولیدکنندگان در بازار دانست و گفت: این اداره کل همکاری لازم با واحد‌های تولیدی و خدماتی در این خصوص را در اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

او اظهار کرد: اداره کل استاندارد خوزستان موظف است در صورت مشاهده رعایت نکردن ضوابط کیفی و استاندارد‌ها از سوی واحد‌های صنفی تحت نظر، با متخلفان مربوطه برخورد قانونی نماید.

دهدشتی زاده بیان داشت: در بازرسی‌های بعمل آمده توسط کارشناسان و بازرسان این اداره کل، یک شهربازی در سطح استان خوزستان که بدون داشتن پروانه استاندارد اقدام به ارائه خدمات مغایر استاندارد می‌نمود توقیف و در راستای اجرای ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب ۹۶، به مراجع قضایی معرفی شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: پس از طی مراحل قانونی از سوی دایره حقوقی این اداره کل، حکم پلمب و تعطیلی این واحد متخلف تا زمان اخذ پروانه استاندارد و صدور حکم نهایی دادگاه صادر و اجراء گردید.

رئیس اداره حقوقی اداره کل استاندارد استان خوزستان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه کالای فاقد نشان استاندارد و یا با کیفیت پایین‌تر از حد استاندارد مراتب را با تلفن ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

انتهای پیام/گ

شهربازی غیراستاندارد پلمب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.