دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در مسابقات آسیایی باختیم، زیرا مسابقات لیگ برگزار نمی‌شد و در تهران نمی‌توانستیم اردو داشته باشیم.

حسینی: آماده سازی نامناسب و برگزار نشدن اردوی برون مرزی باعث شکست ما در مسابقات آسیایی شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان حسینی، دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ضمن تمجید از اصحاب رسانه بابت حضور در اردوی تیم ملی اظهار داشت: در مقطع حساسی قرار داریم، زیرا مسابقات جهانی که برای رشته‌ای مانند فوتبال ساحلی حکم المپیک را دارد در پیش داریم که نخستین دوره آن برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: دلیل حضور ساکت در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی مشخص شد


دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص حضور رئیس فدراسیون فوتبال و عضو کمیته فنی فوتبال ساحلی در اردوی تیم ملی گفت: خوشحالم که تاج و ساکت به اردوی ما آمدند، زیرا حضورشان در اینجا باعث دلگرمی است. یکی از مهم‌ترین صحبت‌هایی که مطرح شد بحث تعویض ماسه‌های زمین بود که با توجه به شرایط فوتبال ساحلی ما اتفاق بزرگی محسوب می‌شود. در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی فدراسیون اردو‌های برون مرزی ما کمتر شده، خیلی خوب است که زمین مناسب در تهران داشته باشیم و بتوانیم تمرینات و اردو‌هایمان را در همین جا برگزار کنیم. البته نیاز داریم که چند اردوی برون مرزی هم داشته باشیم، زیرا این به آماده سازی تیم کمک زیادی می‌کند. ظاهرا قرار شده چند دیدار دوستانه در خارج از کشور برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید: گاف عجیب رئیس فدراسیون در معرفی تیم ملی فوتبال ساحلی


او در ادامه گفت: همه از فوتبال ساحلی انتظار بالایی دارند، زیرا ما به رده دوم برترین تیم‌های جهان رسیدیم و اگر همه چیز به خوبی پیش برود می‌توانیم به رنک اول دنیا هم برسیم. البته اگر غفلت کنیم و به جایگاهی که اکنون داریم بسنده کنیم، روز به روز پسرفت خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: تاج: غیبت مربیان لیگ برتری در نشست هم اندیشی توجیهی ندارد/ دستمزد ویلموتس را یکجا پرداخت می‌کنیم/ از پیراهن تیم ملی به زودی رونمایی می‌شود


حسینی در خصوص نتایج نگران کننده ایران در بازی‌های گذشته، عنوان کرد: پس از این که در مسابقات قاره‌ای امارات به قهرمانی رسیدیم، به اردوی پرتغال رفتیم، اما پس از آن هوا رو به سردی رفت و بازیکنان هم نمی‌توانند در هوای سرد تهران اردو داشته باشند و مسلما فاصله‌ای که بین اردو‌ها و مسابقات لیگ افتاد باعث شد نتوانیم آماده سازی خوبی برای مسابقات آسیایی داشته باشیم که در نهایت هم نتیجه‌ای که می‌خواستیم را نگرفتیم. همه فکر می‌کردند ما در مسابقات آسیایی به راحتی قهرمان می‌شویم، اما حقیقت این است که باید برای هر مسابقه و تورنمنت برنامه داشته باشیم و به خوبی آماده شویم. آن بازی را در مسابقات آسیایی باختیم، زیرا مسابقات لیگ برگزار نمی‌شد و در تهران نمی‌توانستیم اردو داشته باشیم و از طرف دیگر به اردوی خارج از کشور هم اعزام نشدیم.


بیشتر بخوانید: تاج و ساکت در تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی حاضر شدند


او درباره تغییرات در کادرفنی تیم ملی بیان کرد: اکتاویو باعث متحول شدن فوتبال ساحلی ایران شد و ما را جهانی کرد، اما بعد از او مربیان خوبی مانند هاشم پور و نصرالله زاده داریم که فوتبال ساحلی مدرن را به خوبی می‌شناسند. در حال حاضر با تاکتیک‌های مدرن و به روز تمریناتمان را برگزار می‌کنیم و امیدوارم با تیم‌های خارجی بازی دوستانه برگزار کنیم، زیرا چنین بازی‌هایی خیلی به ما کمک می‌کند. مطمئنم با جوان گرایی‌هایی که در تیم ملی شده و مراسم‌هایی که برای انتخاب بهترین‌های فوتبال برگزار می‌شود، همیشه می‌توانیم یک فوتبال ساحلی قدرتمند داشته باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار