مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: عملیات ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه با حمایت‌های استانداری و فرماندار کرمانشاه اکنون با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد.

تاکنون هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت کتابخانه مرکزی هزینه شده استبه گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،معصومه حسنی خونسار  گفت: ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه از سال ۱۳۸۶ آغاز و تا سال ۹۰ ادامه داشت و پس از آن متوقف شد که با پیگیری‌ها انجام شده ما در یکسال و نیم گذشته سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار استانی جذب و هزینه شد.

وی اظهار داشت: امسال هم از اعتبارات استانی، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از سوی فرماندار کرمانشاه اختصاص یافته است.

به گفته او طی تفاهم نامه استاندار و دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال گذشته، مقرر شد استان سه میلیارد تومان، نهاد کتابخانه‌ها ۲ میلیارد تومان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲ میلیارد تومان اختصاص دهند.

وی اظهار داشت: این کتابخانه قرار بود در ۱۵ هزار متر مربع زیربنا و در هفت طبقه ساخته شود که به دلیل مشکلات اعتباری در پنج طبقه با زیربنایی ۱۱ هزار مترمربع ساخته می‌شود.

او مجموع اعتبارات برای تکمیل و تجهیز این کتابخانه را ۱۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت این کتابخانه هزینه شده است.

انتهای  پیام/ز


از سر گیری عملیات اجرایی ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه

برچسب ها: کتاب ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.