معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان گفت:دانش آموزانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند تا ۱۶ شهریور ماه فرصت دارند تا در این سامانه ثبت نام کنند.

ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد الزامی استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان از توزیع کتاب‌های درسی مقطع ابتدایی در بین تمام نواحی و شهرستان‌ها خبر داد و افزود: این هفته کتاب‌های این مقطع تحصیلی در اختیار مدیران مدارس قرار خواهد گرفت.

حسنلو با اشاره به ثبت نام ۱۲۷ هزار نفر از دانش آموزان در سامانه سناد گفت: دانش آموزانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند تا ۱۶ شهریور ماه فرصت دارند تا در این سامانه ثبت نام کنند.

وی ثبت نام در سامانه سناد را ضروری عنوان کرد و افزود: تاکنون تمام دانش آموزان مقطع ابتدایی دراین سامانه ثبت نام کرده اند و در مقطع متوسطه نیز بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان موفق به نام نویسی شده اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان افزود: تاکنون ۶۵ درصد از کتاب‌های مقطع اول متوسطه و در پایه‌های ۷، ۸ و ۹ از طریق فروشگاه‌های منتخب توزیع شده است و دانش آموزان تا پایان شهریور ماه فرصت دارند تا کتاب‌های درسی خود را تهیه کنند.
 
انتهای پیام/ن
 

توزیع کتاب‌های درسی مقطع ابتدایی

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.