فدراسیون فوتبال ایران تاریخ بازی‌های هفته سوم و چهارم تیم‌های لیگ برتری را اعلام کرد که طبق آن نساجی باید ۲۴ و ۲۹ شهریور به مصاف سایپا و شاهین بوشهر برود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فدراسیون فوتبال به دلیل آنچه نبود امکانات سخت افزاری و شرایط برگزاری بازی‌ها می‌نامد، از اعلام برنامه بازی‌ها به صورت یکجا پرهیز می‌کند و تاریخ برگزاری هر هفته را به طور قطره چکانی به تیم‌ها اعلام می‌شود.

لیگ برتر نوزدهم که بعد از دو هفته برگزاری، با وقفه‌ای ۱۵-۱۶ روزه به دلیل اردوی تیم ملی مواجه شده، به نظر می‌رسد یکی از بی نظم‌ترین لیگ‌های چند سال اخیر خواهد بود، چون هم بازی‌ها با تاخیری زیاد آغاز شده، هم یقینا وقفه‌های طولانی برای اردو‌های تیم ملی مثل سنوات گذشته در آن خواهد بود و حالا هم تاریخ نامشخص بازی‌ها و برگزاری آن‌ها در روز‌های غیر تعطیل از جمله مشکلاتی است که در آن مشاهده می‌شود.

هفته سوم جمعه ۲۲ شهریور با یک بازی آغاز و دوشنبه ۲۵ شهریور با یک بازی تمام می‌شود یعنی ۸ بازی سومین هفته در ۴ روز برگزار می‌شود که در هیچ کجای دنیا چنین چیزی مشاهده نمی‌شود، در کنار این مساله اینکه هر بازی ساعت مختلفی برگزار می‌شود، نیز جای خود دارد.

نساجی در سومین بازی خود یکشنبه ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه مهمان سایپا است، سایپایی که با ابراهیم صادقی فصل را با یک کامبک فوق العاده مقابل ذوب آهن شروع کرد و در هفته دوم در خانه مقابل گل گهر با نتیجه بدون گل به تساوی رسید.

چهارمین بازی قرمزپوشان مقابل شاهین شهرداری بوشهر جمعه ۲۹ شهریور ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه وطنی برگزار خواهد شد و با توجه به شرایط شاهینی‌ها به نظر می‌رسد نباید بازی سختی برای قائمشهری‌ها باشد.
انتهای پیام/س

یک هفته و دو بازی در انتظار نساجی قائمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.