مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته تعاون ۴۲ طرح در بخش‌های مختلف تولیدی و تعاونی با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد.

 
سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی در تعاونی‌های استانمحمد سنجری مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد با اشاره به اینکه هفت هزار تعاونی‌ در استان فعال هستند، گفت: این تعاونی ها چهار میلیون و ۷۰۰ هزار نفر عضو دارند که ۴۰۱ میلیارد تومان در آن‌ها سرمایه گذاری و زمینه اشتغال ۱۱۴ هزار نفر فراهم شده است.

او ادامه داد: از ابتدای هفته دولت تا پایان هفته تعاون در سطح استان ۴۲ طرح در بخش‌های مختلف تولیدی و تعاونی با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که با بهره برداری از آن‌ها زمینه اشتغال ۳ هزار نفر نیز فراهم می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی تصریح کرد: امسال ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی به استان تخصیص یافته است که تاکنون سه میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است و مابقی تسهیلات مشاغل خانگی استان به مرور به استان ابلاغ می‌شود.
 
سنجری با بیان اینکه استان خراسان رضوی به لحاظ تعداد تعاونی‌های فعال رتبه دوم کشور را دارا است، گفت: نرخ بیکاری استان در بهار امسال ۴.۹ درصد اعلام شد که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۷.۱ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام//ح. ص

کاهش ۷/۱ درصدی نرخ بیکاری استان نسبت به پارسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.