آخرین کاروان حاجیان استان سمنان امروز دوشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام (ره) تهران به میهن بازگشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  قدرت الله چتری معاون حج و زیارت استان سمنان گفت: آخرین کاروان حاجیان استان امروز دوشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام (ره) تهران به میهن بازگشتند.

او افزود: این کاروان ۱۳۵ نفره برای بهره‌مندی معنوی در آیین حج تمتع شرکت کرده بودند که امروز ۱۱ شهریور به کشور برگشتند.

معاون حج و زیارت استان سمنان خاطر نشان کرد: تا روز‌های گذشته ۹۲۵ نفر از زائران سمنان از مکه مکرمه و مدینه منوره به سلامت به میهن بازگشتنه بودند و فقط یکی از زائران خانم استان ۲۴ ساعت بعد از بازگشت به میهن به دلیل ایست قلبی در روز‌های گذشته جان باخت.

قدرت الله چتری با بیان اینکه در حج تمتع امسال هشت کاروان از حاجیان استان به سرزمین وحی اعزام شدند، گفت: فرایند اعزام و بازگشت زائران خانه خدا از استان با ورود آخرین کاروان سمنان امروز به اتمام رسید.

او با اشاره به اینکه در سال ۹۸ یک‌هزار و ۶۰ نفر در قالب هشت کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی اعزام شدند، گفت: هزینه سفر به خانه خدا از استان سمنان در حج امسال در کاروان‌ها از ۲۳۰ تا ۲۴۷ میلیون ریال بود.

معاون حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه امسال ۲ انباردار از استان به سرزمین وحی اعزام شدند، گفت: خدمات‌رسانی به زائران ایرانی حج تمتع مطلوب ارزیابی شد.

انتهای پیام / م

مرگ بانوی استان سمنان بر اثر ایست قلبی در سفر حج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.