همزمان با فرا رسیدن ماه محرم ۵۰۰ عدد پرچم عزا در سردر مغازه‌ها نصب و صدور مجوز برپایی ۱۵ ایستگاه صلواتی در خیابان‌های منتهی به حرم رضوی صادر شد.

نصب پرچم عزا در سردر مغازه‌های منتهی به حرم رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت سید الشهدا(ع) شهرداری منطقه ثامن اقدامات ویژه‌ای را در جهت رفاه حال زائران و مجاوران بارگاه منور رضو‌ی برنامه ریزی کرده است.

او افزود: فضا آرایی متناسب با ایام سوگواری در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی با استفاده از ۶۰۰ عدد بیرق و ۸ هزار متر طول ریسه پارچه‌ای مشکی انجام شده است.

شهردار منطقه ثامن با بیان اینکه روزانه بیش از ۶٠ هزار مترمربع از خیابان‌های اصلی منتهی به حرم مطهررضوی بصورت مکانیزه شستشو و تنظیف می‌شود، تصریح کرد: مسیر تشرف زائران و عزاداران حسینی در خیابان‌های اصلی منتهی به حرم مطهررضوی همزمان با روز تاسوعا و عاشورا با استفاده از ٢۵ دستگاه عطر افشان کارگذاشته شده در پیاده رو‌ها به صورت مکانیزه معطر خواهد شد.

نعمتی گفت: فراخوان برگزاری مسابقه عکاسی (جلوه‌های حسینی) به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن در فضای مجازی منتشر خواهد شد تا علاقه‌مندان بتوانند جلوه‌های زیبای خدمات خادمان حریم رضوی در این ایام را به تصویر بکشند.

او تصریح کرد: نظافت و شستشوی ٢٢ ایستگاه اتوبوس، نرده‌های مسیر بی آرتی، علائم ترافیکی و همچنین لایروبی کانال‌های جمع آوری آب‌های سطحی نیز بصورت کامل در سطح منطقه انجام شده است.

انتهای پیام//ح. ص

عطر افشانی خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی در روز تاسوعا و عاشورا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.