مهدی جمال گفت: طی دو ماه اخیر یک هزار و ۲۵ گردشگر خارجی از اقصی نقاط استان بازدید کردند.

بازدید بیش از یک هزار نفر گردشگر خارجی از استان سمنان / وجود ۸۱ بوم گردی در استان سمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی جمال در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه یک هزار و ۲۵ گردشگر خارجی طی دو ماه اخیر از نقاط مختلف استان بازدید کرده‌اند، ابراز کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۶ درصد بیشتر شده است.

او بابیان اینکه مجموعاً ۱۲۰ هزار گردشگر طی دو ماه اخیر در سطح استان سمنان اقامت داشتند که یک‌دهم آن‌ها خارجی بوده‌اند،افزود کرد: ارتقای خدمت‌رسانی به گردشگران داخلی و خارجی افزایش ماندگاری آنان را منجر می‌شود.

دبیر ستاد خدمات سفر استان سمنان ظرفیت اقامتی هتل‌های استان را یک هزار و ۱۷۵ نفر دانست و ابراز کرد: میراث فرهنگی به‌طور مستمر از این مکان‌ها بازدید می‌کند.

جمال بابیان اینکه اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان سمنان نیز ظرفیت اقامت یک‌هزار و ۵۰۰ نفر را دارند، تأکید کرد: ۸۱ اقامتگاه بوم گردی در سطح روستا‌های استان وجود دارد که توانسته‌اند نقش آفرینی خوبی در جذب مسافر و گردشگر داشته باشند.

او  با بیان اینکه بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان سمنان در تیر و مرداد امسال و در مقایسه با سال قبل ٢٣ درصد افزایش یافته است، تاکید کرد: مجموع تمام گردشگران و مسافران وارده به استان در این دو ماه ۲۸۹ هزار نفر بوده است.

انتهای پیام / م

۱۲۰ هزار گردشگر طی دو ماه اخیر در سطح استان سمنان اقامت داشتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.