مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: تعداد مسافران خطوط تندرو در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ سه درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،قدرت افتخاری مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد: مدیریت عملکرد بخش خصوصی و کاهش زمان انتظار مسافران از دیگر مزایای بهره برداری از سیستم یکپارچه مدیریت ناوگان (AVL) و پرداخت الکترونیک (AFC) است.

او با اشاره به بهره برداری از فاز ایجاد تعرفه الکترونیکی رانندگان و ناوگان اتوبوسرانی، تصریح کرد: برخی از مزایای اجرای این پروژه دریافت و ثبت اطلاعات به روز ناوگان، یکپارچه سازی اطلاعات رانندگان و ناوگان، حذف تعرفه کاغذی و کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی در زمان ثبت و ارزیابی عملکرد رانندگان به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه تغییر وضعیت ۲۰ دستگاه اتوبوس گازسوز بنز دیزل مجهز به کولر انجام شده است، ادامه داد: ساخت و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه آب پساب شرکت جهت استفاده در باس‌واش، ثبت مکانیزه شکایات به صورت سیستمی از طریق BIS، نظارت بر عملکرد رانندگان در خطوط و آموزش‌های لازم از دیگر اقدامات انجام شده است.

او از کاهش ۴۰ درصدی تصادفات در سه ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: کاهش چشمگیر آمار تصادفات در اتوبوسرانی اصفهان حاصل آموزش‌های ارائه شده و اشتیاق رانندگان به رعایت قوانین بوده است.

افتخاری با بیان اینکه اظهارنامه تعالی سازمانی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تدوین شده است، گفت: خرید و نصب ۴۰۰ دستگاه فیلتر ترابولد جهت کاهش مصرف روغن، ساخت و نصب یک دستگاه سیستم حمل دوچرخه توسط اتوبوس به عنوان نمونه و نصب و اجرای زمانبندی و نقشه خطوط در اتوبوسرانی اصفهان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: تعداد مسافران خطوط تندرو در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ سه درصد افزایش یافته است.

او با اشاره به بازسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان، خاطرنشان کرد: قرارداد بازسازی ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جهت فعالیت در خطوط توسط شرکت‌های خصوصی منعقد شده است.

انتهای پیام/م

 

بهره برداری از فاز ایجاد تعرفه الکترونیکی رانندگان و ناوگان اتوبوسرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار