رییس پلیس راه ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی فارس در استفاده از تجهیزات هوشمند پیشرو و پیشگام است، گفت: سیستم DMR یکی از سیستم‌های کارآمد ارتباطی است و امیدواریم که در کل کشور ساری و جاری شود.

نیروی انتظامی فارس پیشرو در تجهیزات هوشمندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار سید تیمور حسینی در مراسم بهره برداری از فاز یک شبکه بی سیمی DMR پلیس راه شمالی استان فارس، اظهار داشت: مطمئنا در همه مأموریت‌های پلیس به ویژه پلیس راه و راهور نقش تجهیزات ارتباطی بسیار پر رنگ است و باید بستر ارتباطی را به مقداری گسترش دهیم تا در ماموریت‌های پلیسی در اختیار ما باشد.

او با تقدیر از معاونت فاوا استان فارس، افزود: استان فارس به عنوان یکی از استان‌های پیشگام و پیشرو در استفاده از تجهیزات هوشمند در کشور شناخته می‌شود.

رییس پلیس راه ناجا گفت: امیدواریم با حمایت‌های فرمانده انتظامی استان روند شتابان و رو به جلوی پلیس فارس در راستای بهره برداری از تجهیزات و امکانات هوشمند ادامه یابد و این استان از بستر بسیار کار آمد مبتنی بر آی تی برخوردار باشد.

با واگذاری تجهیزات رادیویی DMR از سوی معاونت فاوا ناجا و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان فاوا استان فارس در راستای راه اندازی و نصب این تجهیزات، امروز این سامانه توسط رییس پلیس راه ناجا افتتاح و ارتباطات رادیویی مقر‌های پلیس راه با واحد‌های گشتی به صورت مطلوب برقرار شد.
انتهای پیام/م

بهره‌برداری از فاز اول سیستم DMR پلیس فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.