فرماندهی ارتش لبنان با انتشار بیانیه‌ای موارد نقض حریم هوایی این کشور توسط هواپیما‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی را تشریح کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری العهد لبنان نوشت: فرماندهی ارتش لبنان با انتشار بیانیه ای موارد نقض حریم هوایی این کشور توسط هواپیما‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی را در دهم شهریور تشریح کرد.

فرماندهی ارتش این کشور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد یک فروند هواپیمای جاسوسی وابسته به اسرائیل ساعت ۰۰:۱۰ تاریخ ۹/۱/ ۲۰۱۹ (دهم شهریور) از فراز منطقه علما الشعب حریم هوایی این کشور را نقض کرد و بر فراز مناطق بیروت، اطراف آن، بعبدا، عالیه، المتن، ریاق و بعلبک پرواز کرد و ساعت ۱۶:۵۰ از فراز دریا در غرب منطقه الناقوره حریم هوایی این کشور را ترک کرد.

ساعت ۹:۵۵ یک فروند هواپیمای جاسوسی دیگر با نقض حریم هوایی لبنان از فراز منطقه کفرکلا بر فراز مناطق جنوب پرواز کرد. سپس ساعت ۱۱:۱۵ از فراز منطقه کفرکلا، حریم هوایی لبنان را ترک کرد.

ساعت ۱۰:۱۰ هواپیمای جاسوسی دیگری از منطقه الناقوره، حریم هوایی لبنان را نقض و بر فراز مناطق بیروت و اطراف آن، بعبدا و عالیه پرواز کرد. سپس ساعت ۱۵:۲۵ از فراز منطقه الناقوره حریم هوایی لبنان را ترک کرد.

یک فروند هواپیمای جاسوسی ساعت ۱۶:۲۵ از منطقه کفرکلا حریم هوایی لبنان را نقض و بر فراز مناطق جنوب پرواز کرد. سپس ساعت ۱۷:۰۰ از فراز منطقه رمیش حریم هوایی لبنان را ترک کرد.

یک فروند هواپیمای جاسوسی ساعت ۱۶:۴۰ از منطقه یارون حریم هوایی لبنان را نقض کرد و با پرواز بر فراز مناطق جنوب، ساعت ۱۷:۱۵ از منطقه رمیش حریم هوایی لبنان را ترک کرد.

چهار جنگنده وابسته به اسرائیل ساعت ۱۱:۰۰ از فراز منطقه الناقوره، حریم هوایی لبنان را نقض کردند و پس از پرواز بر فراز منطقه بین بیروت و الناقوره، ساعت ۱۴:۲۰ از غرب منطقه الناقوره، حریم هوایی لبنان را ترک کردند.

چهار هواپیمای دیگر ساعت ۱۴:۵۵ از غرب منطقه الناقوره، حریم هوایی لبنان را نقض کردند و پس از پرواز بر فراز منطقه بین بیروت و الناقوره، ساعت ۱۶:۰۰ از غرب این منطقه، حریم هوایی لبنان را ترک کردند.

دو هواپیما ساعت ۱۶:۰۵ از غرب منطقه الناقوره حریم هوایی لبنان را نقض کردند تا به غرب شهر صور رسیدند و ساعت ۱۶:۱۵ از غرب منطقه الناقوره، حریم هوایی لبنان را نقض کردند.

همچنین یک فروند پهپاد وابسته به اسرائیل ساعت ۱۱:۱۵ از مزرعه بسطره حریم هوایی لبنان را نقض و مواد آتش زا پرتاب کردند که به آتش سوزی در منطقه منجر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
جناب فرمانده ، این حریم هوایی اسراییل بوده یا لبنان؟؟؟؟؟
آخرین اخبار