کهگیلویه وبویراحمد رتبه ۶ کشوری و رتبه یک منطقه سه را در حیطه نظارت و بازرسی بر بازار از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، باقری معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان دنا، با اشاره به اینکه ۴۰ بازرس کار نظارت بر اصناف را در استان انجام می‌دهند،گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد رتبه ۶ کشوری و رتبه یک منطقه سه را در حیطه نظارت و بازرسی بر بازار کسب کرده است.
 
باقری تعداد بازرسی‌های انجام گرفته بر اصناف استان در ۵ ماهه اول سال جاری را ۳۹هزار مورد بازرسی عنوان کرد و افزود: همچنین تعداد ۱۲۰۰ پرونده در این بازرسی‌ها تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
 
او گفت: در تمامی مراکز شهرستان‌های استان نمایشگاه پاییزه به منظور خرید آسان و توزیع کالا‌های مورد نیاز دانش آموزان با تخفیفات ویژه و قیمت‌های مناسب برپا خواهد شد.
 
غریب پور دادستان شهرستان دنا نیز در این نشست از برخورد شدید دستگاه قضایی با متخلفان بازار خبر داد و گفت: دادستانی شهرستان دنا برای برخورد شدید با افرادی که در سطح بازار چه در بحث کم فروشی و احتکار و چه در بحث گران فروشی اخلال به وجود می‌آورند، تشکیل کارگروه ویژه داده است.
 
علی پور سرپرست فرمانداری دنا نیز گفت: بازرسی‌هایی که توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و با همکاری اداره تعزیرات حکومتی انجام می‌گیرد باید به صورت سرزده و با خروجی بسیار بالا و تایرگذار باشد.
 
برپایی نمایشگاه پاییزه در دهه آخر شهریورماه، نظارت ویژه بر اقلام اساسی برای انجام نذورات اسلامی و نظارت و بازرسی از مراکز فروش لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک دانش آموزان از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.
 
انتهای پیام/ط

کسب رتبه ی ۶ کشوری نظارت و بازرسی بازار برای استان

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.