رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قلعه گنج گفت:۱۷۰ عدد کلاه ایمنی رایگان بین موتور سواران شهر رمشک در شهرستان قلعه گنج توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد هادی بهبودی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قلعه گنج گفت: در راستای برنامه ارتقای ایمنی موتور سیکلت سواران در جنوب کرمان با همکاری اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان امروز ۱۷۰ عدد کلاه ایمنی رایگان بین موتور سواران شهر رمشک در شهرستان قلعه گنج توزیع شد.

بهبودی افزود: با توجه به تعدد موتورسیکلت سوران در شهر رمشک توزیع کلاه کاسکت‌ها از این منطقه آغاز شد تا زمینه فرهگ سازی استفاده از کلاه ایمنی برای حفظ سلامتی موتورسیکلت سواران صورت گیرد.

او از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه رانندگی ایمن با موتور سیکلت ویژه رانندگان این وسیله نقلیه خبر داد و گفت: در قالب دوره‌های آموزشی کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک با آموزش موتورسکلت سواران و توزیع کتابچه‌های آموزشی اطلاعات خوب و تاثیر گذاری را در اختیار این رانندگان قرار می‌دهند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قلعه گنج گفت: با توجه به اجرای طرح‌های ایمن سازی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در قلعه گنج همکاری مردم و رانندگان حلقه تکمیل کننده این طرح‌ها است که در صورت بی توجهی رانندگان به قوانین این طرح‌ها نتیجه مطلوبی را در بر نخواهد داشت.

  او از موتور سیکلت سواران خواست تا با توجه به رعایت قانون و استفاده از کلاه ایمنی در زمان تردد در جاده از بروز خطرات احتمالی به ویژه ضربه به سر در تصادفات جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ی

کلاه ایمنی در زمان تردد در جاده از بروز خطرات احتمالی جلوگیری می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار