پیلاتس از جمله ورزش‌های درمانی است که برای افراد میان سال و آسیب دیده مفید است و این افراد زیر نظر مربی می‌توانند حتی تا حدی آسیب دیده گی خود را بهبود ببخشند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  پیلاتس یک سیستم ورزشی است که در سال ۱۹۲۰ توسط جوزف پیلاتس پایه گذاری شد. این ورزش متشکل از حرکت‌هایی است که روی افزایش تمرکز و انعطاف بدن کار می‌کند و همچنین بدون این که عضلات شما را خیلی حجیم کند آن‌ها را قدرتمند می‌سازد.

پیلاتس چیست؟

این ورزش بین بدن و مغز ورزشکار، هماهنگی فیزیکی ایجاد می‌کند و توانایی بدن افراد را در هر سنی افزایش می‌دهد. پیلاتس از جمله ورزش‌های درمانی است که برای افراد میان سال و آسیب دیده مفید است و این افراد زیر نظر مربی می‌توانند حتی تا حدی آسیب دیده گی خود را بهبود ببخشند.

پیلاتس و بارداری
بسیاری از متخصصان زنان و زایمان متوجه شده اند که پیلاتس و تمرین‌های مقاومتی برای قدرت مرکز بدن و کف لگن مناسب است و می‌تواند مطابق هر بدنی اصلاح شود و از جمله ورزش‌هایی است که مادران باردار می‌توانند زیر نظر مربی و به صورت تخصصی با عنوان پیلاتس بارداری آن را انجام دهند.
انجام حرکات اصلاح شده پیلاتس (نه همه حرکات) در دوران بارداری می‌تواند به داشتن زایمان راحت‌تر کمک کند و همچنین بعد از زایمان نیز می‌تواند برای عضلات کف لگنی و برگشت بدن به حالت اولیه مفید باشد.

منبع : خراسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار