رئیس کمیته ملی المپیک گفت: والیبال در سال‌های اخیر آبروی ورزش ایران بوده و قرار است با حضور وزیر ورزش مراسمی برای تجلیل از ملی پوشان این رشته برگزار شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در مقر کمیته ملی المپیک گفت: من از رسانه‌ها تقاضا دارم با توجه به کمتر دیده شدن وزرشکاران ناشنوا و نابینا، به این عزیزان بیشتر بپردازند. این ورزشکاران مظلوم واقع شده اند و مانند دیگر قهرمانان نیاز به دیده شدن دارند.

او در ادامه گفت: امروز مسئولان فدراسیون شمشیربازی گزارش خود را ارائه کردند. اولین سهمیه المپیک برای این رشته را عابدی کسب کرد. می‌توان گفت فدراسیون شمشیر بازی تقریبا همه سهمیه‌های این رشته در المپیک ۲۰۲۰ را خواهد گرفت. شمشیربازی در کشورمان آینده درخشانی دارد.


بیشتر بخوانید: برگزاری مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک


صالحی امیری عنوان داشت: والیبال ما در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی داشته و یکی از اصلی‌ترین امید‌های ما در المپیک است. مردم در رویداد‌های اخیر خیلی از این رشته استقبال کردند. فدراسیون والیبال ۱۲ اردو در داخل و خارج از کشور برپا کرده است و من از همه قهرمانان والیبال که برای موفقیت این رشته تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم. والیبال در سال‌های اخیر آبروی ورزش ایران بوده و قرار است یک مراسم برای تجلیل از بازیکنان رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان والیبال با حضور وزیر ورزش به زودی برگزار شود البته زمان آن هنوز مشخص نشده است، اما به زودی درباره زمان آن تصمیم گیری خواهد شد.


بیشتر بخوانید: لباس کاروان المپیک تا ۱۵ شهریور رونمایی می‌شود/ ورزشکان با کسب سهمیه حقوق میلیونی خواهند گرفت


او بیان کرد: امروز جامعه بزرگ پیشکسوتان، قهرمانان و مسئولان ورزش کشور مهمان سفره اباعبدالله بودند و چیزی که شاهد بودید عشق، ارادت و سرسپردگی ورزشکاران به امام حسین (ع) بود. امروز همه ما مدیون خون شهدا و در راس آن‌ها امام حسین (ع) هستیم. امیدوارم جامعه ورزشی کشور بتواند ادامه دهنده راه شهدا باشد. اباعبدالله یک گفتمان، یک تفکر و یک مسیر برای ما است و راه نجات ما در پیروی از ایشان است. امیدواریم امام حسین (ع) در سختی‌ها به داد ما برسد. انشاالله با توسل به ایشان قله‌های پیروزی را فتح خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار