فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: با همرامی مردم مرزنشین و تلاش نیرو‌های مسلح، امنیت بسیار خوب و با ثباتی بر مرز‌های کشور حاکم است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار حسین اشتری که در بوشهر به سر می‌برد در گفت‌وگوی زنده با بخش خبری ساعت ۹ شبکه یک سیما، بیان کرد: بازدیدی از مناطق ساحلی و شهری استان بوشهر داشتیم، نیرو‌های انتظامی و دریابانی با آمادگی کامل در حال خدمت رسانی در سواحل و شهر‌های این استان هستند.

او با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته برای مقابله با قاچاق مواد مخدر در دریا افزود: چند وقتی است ترانزیت مواد مخدر از خشکی به دریا صورت می‌گیرد و برای مقابله با آن اقدام‌هایی انجام گرفته که افزایش بیش از ۳۰ درصدی کشفیات مواد مخدر درپنج ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، از جمله دستاورد‌هایی است که در نتیجه اقدام‌های پیشگیرانه کسب شده است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: البته افزایش کشف مواد مخدر در استان بوشهربیشتر ازاین میزان بوده است.

سردار اشتری گفت: نیرو‌های دریابانی استان بوشهر قاطعانه با قاچاق کالا در بنادر و مبادی غیررسمی برخورد می‌کنند و بخش قابل توجهی از کالا‌هایی که ورودشان به کشور ممنوع است، شناسایی و تحویل مقام‌های قضایی شده است.

او تاکید کرد: در کشف برخی ازاین کالاها، افزایش ۱۰۰ درصدی داشته‌ایم.

فرمانده ناجا ادامه داد: دریابانان، مرزبانان و کارکنان انتظامی با تمام توان و بهره گیری از تجهیزات نوین آماده خدمت رسانی هستند و با مشارکت همه نیرو‌های مسلح و همکاری مردم مرزنشین امنیت بسیار خوب و با ثباتی در مرز‌های کشور داریم.

انتهای پیام/ک

نیروی انتظامی با تجهیزات نوین در خدمت مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.