اقامت معاون رئیس‌جمهور آمریکا در هتل متعلق به ترامپ در ایرلند که تضاد در منافع او محسوب می‌شود، انتقاد نمایندگان دموکرات را به دنبال داشت.

انتقاد دموکرات‌ها از پنس برای اقامت در هتل ترامپ در ایرلندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، اقامت مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در هتل دونالد ترامپ در سفر خود به ایرلند با انتقاد دموکرات‌ها همراه شد. پنس روز سه شنبه پس از دیدار با مقامات ایرلندی در دوبلین در هتلی، که ترامپ مالک آن است، اقامت کرد.

رویترز نیز گزارش داد پنس روز سه شنبه در زمان حضور خود در ایرلند در هتل ترامپ اقامت داشته است. این هتل همچنین در سفر ماه ژوئن ترامپ، میزبان خانواده او بود.

سخنگوی پنس در پاسخ به این سوال که آیا اقامت در این هتل پیشنهاد رئیس جمهور بوده است، گفت: فکر می‌کنم چنین پیشنهادی صورت گرفته است.

تد لیو، نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا، با انتقاد از اقدام معاون ترامپ گفت پنس با اقامت در هتل رئیس جمهور پول‌های مالیات دهندگان را به سمت (جیب) ترامپ هدایت می‌کند. این نماینده دموکرات خطاب به پنس نوشت: شما به (پایبندی به) قانون اساسی سوگند یاد کردید نه به دونالد ترامپ.

کمیته ملی دموکرات‌ها نیز در اعلام کرد پنس با دلار‌های مالیات دهندگان، خانواده ترامپ را ثروتمندتر می‌کند.

با این حال پنس با حمایت از اقدام خود به ارتباطات خانوادگی دو طرفه اشاره کرد و گفت اقامت او در این هتل از پیش مشخص بوده است. پنس گفت: من حملات سیاسی دموکرات‌ها را درک می‌کنم، اما اگر فرصتی برای رفتن به دونبگ (هتل ترامپ) داشته باشید خواهید دید که آنجا خیلی مکان کوچکی است. معاون ترامپ همچنین گفت اقامت او در هتل ترامپ به تائید وزارت خارجه آمریکا رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار